کد مطلب: ۵۵۷۳۳۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۳ دلیل برای رشد ۱۲۵ درصدی یک رمزارز!

۳ دلیل برای رشد ۱۲۵ درصدی یک رمزارز!

در حالی که بازار روندی نزولی دارد ارز دیجیتال کوانت (QNT) بعد از لیست شدن در صرافی کوین‌بیس و تایید شرکت‌های تکنولوژی معروف بیش از ۱۲۰ درصد رشد کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که بازار روندی نزولی دارد ارز دیجیتال کوانت (QNT) بعد از لیست شدن در صرافی کوین‌بیس و تایید شرکت‌های تکنولوژی معروف، بیش از ۱۲۰ درصد رشد کرد و در رتبه ۶۶ مارکت‌کپ قرار گرفت.

موارد استفاده از ارزهای دیجیتال در دنیای واقعی زیاد شده است اما فعلا ارزیابی و شناسایی سود در بازار رمزارزها بلندمدت است. این موضوع در بازاری همراه با روند نزولی و ترس مهم است.

یکی از ارزهایی که با وجود رکود و روند نزولی بازار در یک ماه گذشته رونق گرفته ارز دیجیتال کوانت (QNT) است. این ارز یک پروژه متمرکز بر قابلیت همکاری با شرکت‌ها برای ادغام و کارکرد فناوری دفتر توزیع شده است.

ارز دیجیتال کوانت در ۲۲ ژوئن حدود ۴۴ دلار قیمت داشت اما در طی سه روز ۱۲۵ درصد رشد کرد و به قیمت ۹۹ دلار رسید.

لیست شدن در کوین‌بیس

یکی از دلایل اصلی رشد این ارز لیست شدن در صرافی کوین‌بیس بود که ۲۳ ژوئن انجام شد.

روند صعودی قیمت کوانت از ۲۴ ژوئن آغاز شد و یک روز بعد تقاضا اوج گرفت و رشد ۱۲۵ درصدی این ارز رقم خورد.

ارتقا پروتکل

ارز دیجیتال کوانت قبل از قرار گرفتن در فهرست صرافی کوین‌بیس فناوری خود را بروزرسانی کرد و همین موضوع باعث شد تا توجه زیادی جلب کند. یکی از دلایل اصلی بازدهی ۱۲۵ درصدی این ارز در یک ماه گذشته هم همین موضوع بود.

هیجان خریدار برای بروزرسانی این ارز از ماه ژوئن ایجاد شده بود و بسیاری از شرکت‌های فناوری پروژه ارز کوانت را پروژه‌ای تحسین برانگیز خواندند.

داده‌های روانشناسی بازار نشان می‌هد در روز ۲۲ ژوئن احساسات نسبت به ارز دیجیتال کوانت افزایش پیدا کرد و این موضوع هم باعث شروع رشد این ارز شد.

امتیاز ورتکس ( VORTECS )

امتیاز ورتکس (VORTECS) مقایسه الگوریتمی شرایط تاریخی و فعلی بازار و ترکیبی از نقاط حمایت، احساسات بازار، حجم معاملات و تغییرات قیمت اخیر و فعالیت در توئیتر است.

Quant 1

همانطور که در نمودار بالا دیده می‌شود امتیاز ورتکس ارز کوانت در ۲۲ ژوئن در حالی که بازار روندی نزولی داشت به بالای ۷۱ رسیده بود و شاید همین موضوع اصلی‌ترین دلیل افزایش قیمت تا روز ۲۵ ژوئن بود.

از طرفی سرویس‌های خبری هم اعلامیه کوین‌بیس مبنی بر پذیرش ارز کوانت را برجسته کردند و این موضوع شروع یک رشذ سریغ بود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.