خبر مهم:

کد مطلب: ۵۲۹۶۰۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمزارزها دوباره سقف شکاندند!

رمزارزها دوباره سقف شکاندند!

در جریان معاملات دو روز گذشته بازار رمزارزها، بسیاری از ارزها سقف قیمتی خود را پشت سر گذاشتند و به رشد خوبی انجام دادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند وقتی بود که بیت‌کوین پشت مقاومت ۶۰ هزار دلار نوسان داشت و بعد از اینکه دیروز این مقاومت شکسته شد باقی ارزهای دیجیتال هم از مقاومت‌های خود عبور کردند و سقف جدید قیمتی ثبت کردند.

پیش‌بینی می‌شود بیت‌کوین بعد از شکستن این مقاومت به سمت هدف بعدی خود یعنی ۱۰۰ هزار دلار حرکت کند. از طرفی علیرضا کریمیان، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد این ارز به می‌تواند تا ۲۰۰ هزار دلار هم حرکت کند.

اتریوم

این ارز مقاومت محدوده ۲۲۰۰ دلار را شکسته است و گاردی صعودی دارد. حسین مرید، کارشناس بازار سرمایه هم اعتقاد دارد که این ارز در بلندمدت می‌تواند کانال ۳ هزار دلار را فتح کند.

1

نمودار تغییر قیمت ۷ روز اتریوم

کاردانو

ارز کاردانو روندی صعودی دارد و مقاومت ۱/۲۵ دلاری را نیز پشت سر گذاشته است، انتظار می‌رود این ارز چند وقتی پشت در محدوده ۱/۴۵ دلار نوسان داشته باشد.

ADA 2 1

نمودار تغییر قیمت ۷ روز کاردانو

ریپل

ارز ریپل عملکرد خاررق‌العاده‌ای در جریان معاملات هفته اخیر داشته و توانسته است ۸۲ درصد در جریان معاملات ۷ روز بازدهی مثبت داشته باشد. همچنین مارکت‌کپ این ارز بسیار قابل توجه است.

hvnhk lrhlj 2

نمودار تغییر قیمت ۷ روز ریپل

دوج‌کوین

دوج‌کوین هم از دیگر ارزهایی است که در جریان معاملات هفت روز گذشته حدود ۱۰۰ درصد بازدهی مثبت داشته و این ارز مورود حمایت ایلان ماسک قرار دارد و با توئیت زدن و جو رسانه‌ای این سرمایه‌دار روندی رو به رشد به خود می‌گیرد.

بانک 2 1

نمودار تغییر قیمت ۷ روز دوج‌کوین

فعلا بازار کریپتوکارنسی گاردی صعودی دارد و روند روبه رشد ذر اکثر ارزهای با مارکت‌کپ بالا مشاده می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • احمد

    با دو تا پا عمق رودخانه را تست نکنید اگه نمی دونید عمقش چقدره.
    اگه حرفه ای نیستید ورود نکنید که به فنا می رید.
    اگه سفته بازی می کنید با پول خردتان بخرید با پول درشت نخرید.
    رمز ارزها ارزش ذاتی ندارند. اگه دارند و کسی بلده محاسبه کنه بگه ما هم مطلع شیم.

  • ناشناس

    از پیشرفت و صعود این ارزها خبر نذارید. مسئولین محترم دست رو این میذارن و اینبار کل جهان رو مثل بورس بدبخت میکنن.

  • جوجه تریدر

    اگه فکر کنین که جا موندین ممکنه احساسی ترید کنید و در سقف خرید انجام بدین. کریپتوها دامنه نوسان ندارند و توی یک روز با خاک کوچه میتونن مساوی بشن.

  • ناشناس

    فقط دوج کوین. میخای میلیاردرشی فقط دوج کوین بخرید

  • ناشناس

    در حیرتم از قدرت تبلیغات
    با وجود این همه ارز دیجیتال که هنوز هیچ داد و ستد رسمی با آنها انجام نمیشه
    همه به امید روزی که معاملات جهانی با ارز دیجیتال انجام خواهد شد میخرند پس انداز میکنند
    ولی فکر کرده اید که ارزی با این همه نوسان میتواند جایگزین پول شود
    شرکتهای بزرک اقتصادی بین المللی یا داخلی کشورها هیچ موقع با ارزی که قیمت ثابت نداره معامله نخوهند کرد

  • درس عبرت

    برای کسی که روزهای ابتدایی فعالیتش در بازارهای مالی مثل #کریپتو یا #بورس هست هیچ خطری مهلک‌تر از سود کردن به روش غلط نیست. سود کردن به روش غلط یعنی فرد به صورت غیر اصولی و بدون تحلیل و دانش یا بر اساس شنیده‌ها یا بر اساس جوگیری یا FOMO وارد یک معامله بشه و شانسی یا اتفاقی سود کنه.
    افراد تازه‌کاری که اینچنین سود کنند معمولا دچار اعتماد بنفس کاذب می‌شن و گمان می‌کنند که این سود تکرار پذیر خواهد بود و معمولا در معاملات بعدی کل سود و سرمایه خودشون رو از دست خواهند داد چون در اینجور بازارها شانس به صورت متوالی در خونه کسی رو نمی‌زنه. برای مثال افراد باتجربه‌تر توصیه می‌کنند که در این قیمت بیتکوین نخرید ولی شخص تازه‌کار به خاطر ترس از جا موندن فرصت این کار رو انجام می‌ده و اتفاقی سود خوبی هم می‌کنه. این شخص به این باور کاذب می‌رسه که می‌تونه تصمیم درستی بگیره و خواسته یا ناخواسته به این باور در معاملات بعدی تکیه می‌کنه و متضرر می‌شه.
    شاید براتون جالب باشه که بدونید بازار به وجود اینجور افراد نیاز داره چون شخص آماتوری که سود رو تجربه می‌کنه تشنه بازار می‌شه و موندگار و اتفاقا اطرافیانش رو هم به این ضیافت دعوت می‌کنه. اینها ماهی کوچولوهایی هستند که یکبار ندانسته تا دهان نهنگ‌ها پیش رفتند و اتفاقی سالم برگشتند و ازین کنجکاوی خودشون خوشحالند و ماهی کوچولوهای دیگه رو هم دعوت به این تجربه هیجان‌انگیز می‌کنند.فارغ از اینکه به این فکر کنند ممکنه در کنجکاوی و سیر و سیاحت بعدی طعمه ماهی‌های بزرگتر از خودشون بشن. ورود به بازارهای مالی برای همه آزاده چه حرفه‌ای باشید چه آماتور. اما زنده موندن در بازارهای مالی مستلزم حرفه‌ای شدنه حتی اگر در شروع کار آماتور باشید وگرنه به وقتش طعمه خواهید شد. آگاه باشید که تشنه کردن و امیدوار به آینده نگه داشتن از مهمترین خصوصیاتی است که بازار کریپتو داره.