کد مطلب: ۵۴۵۲۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جهش گربه مرده! / آیا بیت‌کوین مجددا نزولی می‌شود؟

جهش گربه مرده! / آیا بیت‌کوین مجددا نزولی می‌شود؟

جهش گربهٔ مرده ( Dead Cat Bounce) در امور مالی، به یک بهبود مختصر در قیمت سهام رو به افول بکار می‌رود. حالا تحلیلگذان هشدار می‌دهند که روند صعودی بیت‌کوین تا سطح ۴۰ هزار دلاری در واقع همان جهش گربه مرده باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جهش گربهٔ مرده ( Dead Cat Bounce) در امور مالی، به یک بهبود مختصر در قیمت سهام رو به افول بکار می‌رود. حالا تحلیلگران هشدار می‌دهند که روند صعودی بیت‌کوین تا سطح ۴۰ هزار دلاری در واقع همان جهش گربه مرده باشد.

امروز هم بیت‌کوین تا سطح ۴۰ هزار دلار بالا رفت اما نتوانست در این محدوده تثبیت شود و دوباره ریزش کرد. بی‌ثباتی در بازار کریپتوکارنسی بعد از ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۳۰ هزار دلار بسیاری از معامله‌گران را دچار نگرانی کرده است.

قیمت بیت‌کوین هنوز بیش از ۴۰ درصد زیر بالاترین سطح خود قرار دارد و فعلا بین ۳۶ تا ۴۰ هزار دلار نوسان دارد.

به نظر می‌رسد میزان فروش بیت‌کوین به سطح گسترده‌ای رسیده است و نیک پاپاجورج، یک تحلیلگر این موضوع را فاش کرد که فروش بیت‌کوین به بالاترین سطح از ماه مارس ۲۰۲۰ رسیده است.

ADA 2 8

پاپاجورج عقیده دارد این روزها ترس، عدم اطمینان و تردید (FUD) در بازار زیاد است. زیرا بازار به دلیل ممنوعیت معامله و استخراج رمزارزها در چین نزول شدیدی داشت و از طرفی بسیاری از معامله‌گران از فروش بیت‌کوین توسط کمپانی تسلا ترس دارند و همین موضوعات باعث شده تا عرضه در بازار بیشتر شود.

بازار بعد از ریزش زیاد با جلسه ایلان ماسک و مایکل سایلور با استخراج‌کنندگان بیت‌کوین آمریکای شمالی قوت پیدا کرد و تا محدوده ۴۰ هزار دلار هم رشد کرد اما حالا سوال اینجاست که بازار رشد می‌کند یا نه؟

باتجربه‌ها در کف می‌خرند

در حالی که بسیاری از تازه‌واردان کاهش قیمت را یک تهدید می‌دانند سرمایه‌گذاران باتجربه این کاهش قیمت را فرصتی برای جمع‌آوری بیت‌کوین با ۵۰ درصد تخفیف می‌دانند.

ADA 2 9

تحلیلگر پلن‌بی با انتشار نمودار زیر در توئیتر خود نوشت: «فرصت خریدی مثل امروز نادر است، زندگی همه چیز در مورد انتخاب‌ها است»

hvnhk lrhlj 4

بسیاری از سرمایه‌گذارانی که تازه وارد بازار شده بودند و حالا ۵۰ درصد ضرر کردند عقیده دارند باید از بازار خارج شوند اما مسئله اصلی این است که خروج از بازار با ۵۰ درصد ضرر منطقی است یا دو برابر کردن سرمایه‌گذاری در شرایط کنونی؟

این خبر ترجمه‌ای از اخبار خارجی برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار رمزارزها است و تجارت‌نیوز توصیه در خرید و فروش رمزارزها ندارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.