خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۳۲۰۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیلی مهم برای فعالان بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

تحلیلی مهم برای فعالان بازار رمزارزها / ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

به نظر می‌رسد بیت‌کوین پذیرفته که صعود از این محدوده امکان‌پذیر نیست و حالا در محدوده ۳۲ هزار دلار نوسان می‌کند و عرضه هر روز بر تقاضا فشار وارد می‌کند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد بیت‌کوین پذیرفته که صعود از این محدوده امکان‌پذیر نیست و حالا در محدوده ۳۲ هزار دلار نوسان می‌کند و عرضه هر روز بر تقاضا فشار وارد می‌کند.

نمودار چهار ساعته بیت‌کوین سیگنال فروش زیادی دارد و این ارز یک الگوی صلیب مرگ هم تشکیل داده است. این الگو زمانی شکل گرفت که میانگین متحرک ساده ۵۰ به زیر ۱۰۰ رفت. عمدتا با این شرایط بهبود زیاد محتمل نیست و احتمالا شاهد ریزش بیشتر هستیم.

اندیکاتور مکدی هم برای بیت‌کوین سیگنال فروش دارد و فعلا وقت خرید این ارز نیست و احتمالا بازار هم با بیت‌کوین روندی نزولی به خود بگیرد و اصلاح بیشتر شود.

همانطور که در نمودار مشاهده می‌کنید مکدی سیگنال فروش دارد.

Screenshot 1 13

همچنین طبق RSI فشار فروش با نزدیک شدن این نمودار به منطقه اشباع فروش بیشتر می‌شود و احتمالا این فشار فروش باعث از دست دادن کانال ۳۰ هزار دلار شود.

نگه‌داشتن کانال ۳۰ هزار دلار برای بیت‌کوین بسیار مهم است اما به نظر می‌رسد این ارز یک بازگشت به ۲۸ تا ۲۹ هزار دلار داشته باشد و اگر در این محدوده تقاضا افزایش پیدا کند می‌توانیم به بازگشت به کانال ۳۰ هزار دلار امیدوار باشیم.

این تحلیل‌ها ترجمه اخبار خارجی است و تجارت‌نیوز هیچ توصیه‌ای برای خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بیت کوین صعود میکند و سعی نکنید با این حرفها مردم رو تشویق به خرید کنید.اندیکاتور مکدی از کجا معلوم که تغییر داده نشده و خط آبی که خط مکدی هستش با خط نارنجی سیگنال عوض نشده باشن..

    • ناشناس

      از کجا معلوم تو ایلان ماسک نباشی؟ تو این مملکت همه توهم توطئه گرفتن. بزرگترین چیزی که انسان را به ورطه‌نابودی میکشونه واقع بین نبودنه. سعی کن واقع بین باشی تو بازار بد و خوب

    • ناشناس

      متاسفانه یا خوشبختانه این تحلیل اگه شرایط غیر منتظره ای رخ نده درسته

    • ناشناس

      نه عزیز ایلان ماسک کجا بوده؟ یه حرفهایی میزنیدا!! این روزها اینقدر سرش شلوغه که اینجا نمیرسه بیاد، به نظر من بیل گیتس هست

  • ناشناس

    تجربه ثابت کرده همیشه اخبار برعکس نظر بازار بوده

  • ناشناس

    بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال محکوم به فنا هستند و فقط دلار اسکناس باقی می ماند

  • ناشناس

    بیت کوین بخاطر ابنکه ابرانی ها با حمایت دولتشان استخراج کردند و کمک به دور زدن تحریم ها و پولشویی و تروریسم میکنه، از سوی سرمایه داران دنیا به سقوط کشانده خواهد شد

  • ناشناس

    پنجاه هزار تومن بدید یه گوشه ای از این رمز ارزها ارزون بخرید نگهش دارین طولانیییی….ضرر نداره.