کد مطلب: ۵۱۲۲۹۷

ساخت اپلیکیشن ارزان، راهی آسان برای افزایش درآمد

ساخت اپلیکیشن ارزان، راهی آسان برای افزایش درآمد

از راه‌های آنلاین شدن کسب و کارتان، ساخت یک اپلیکیشن مخصوص کسب و کار شماست. این ایده تعامل با کاربران را به سادگی ممکن می‌کند.

دنیای امروز دنیای کسب و کارهای آنلاین است. در شرایط کاری امروزی و با محدودیت‌های بهداشتی ایجاد شده، با آنلاین کردن کسب و کارتان می‌توانید درآمدزایی بیشتری داشته باشید. برای این کار می‌توانید صفحات مجازی ایجاد کنید و کسب و کارتان را تبلیغ کنید، اما همواه مسائلی چون پروسه سخت اعتمادسازی، توجیه مشتری‌ها برای چگونگی خرید و پرداخت هزینه، پیگیری سفارشات، نگرانی مشتریان از نامعتبر بودن کسب و کار و نگرانی بسته شدن صفحات کاری در فضای مجازی یا فیلتر شدن آنها مواجه خواهید بود.

از دیگر راه‌های آنلاین شدن کسب و کارتان، ساخت یک اپلیکیشن مخصوص کسب و کار شماست. این ایده، علاوه بر اینکه ایرادات صفحات مجازی را ندارد، تعامل با کاربران را به سادگی ممکن می‌کند. کاربر می‌تواند مستقیما به درگاه بانکی متصل شود، سفارشاتش را پیگیری کند، و صاحب اپ می‌تواند در سایت‌ها و مارکت‌های معتبری چون کافه بازار و گوگل پلی‌اپ خود را منتشر و معرفی کند.

اما با وجود تمامی موارد مطلوب در داشتن یک اپ، نمی تواند از هزینه ی بالای آن چشم پوشید.به ویژه اگر در ابتدای راه کسب و کارتان هستید، ساخت اپ سفارشی را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم. اما شما می‌توانید از راه آسانتر و ارزان‌تری برای رسیدن به این مقصود استفاده کنید. استفاده از اپلیکیشن‌سازهای آماده به شما کمک می‌کند تا اپی شکیل، کارا و حتی هم رده با اپ‌های سفارشی بسازید. این مسئله نیازی به سفارش اپ ندارد و شما بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی می‌توانید سازنده و صاحب یک اپ کاربردی باشید.

اپتو به عنوان یکی از اولین اپلیکیشن‌سازها در ایران با در نظر داشتن نیاز کاربران ایرانی، به شما این امکان را می‌دهد که در پنل تست رایگان، ایده‌ی خود را پیاده‌سازی و در صورت اطمینان خرید و فایل نصب برای گوشی‌های اندروید و آیفون را دریافت کنید.

شما با انجام تنظیماتی ساده با آموزش‌های ارائه شده می توانید ساخت اپلیکیشن اندروید ، ساخت اپلیکیشن آی او اس و نسخه وب اپ را تجربه کنید.

در صورتی که به سراغ این ایده (ساخت اپلیکیشن با اپ‌سازها) رفتید، توجه داشته باشید که لازم است تا اپ‌ساز ویژگی‌هایی داشته باشد:

۱- هزینه‌های ساخت منطقی باشد.

۲- اپ‌ساز دارای پشتیبانی باشد.

۳- امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن و قابلیت انتشار در مارکت ها را داشته باشد.

۴- امکان توسعه اپلیکیشن در آینده وجود داشته باشد.

۵- دارای سرعت مطلوب و امکانات اختصاصی باشد.

۶- سند و مدرک هویتی اپ را در اختیارتان قرار دهد.

1qwsd 1

اپتو علاوه بر موارد بالا، در آخرین آپدیت خود امکان ساخت اپ نیمه اختصاصی و پیشرفته را به شما می‌دهد و شما علی‌رغم دریافت فایل اندروید، امکان دریافت وب اپ و ساخت اپلیکیشن ios را نیز خواهید داشت.

همین حالا تست رایگان را آغاز کنید و با چند کلیک یک اپلیکیشن بسازید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مطلبی بنویسید که چرا ایرانیان به اپهای ایرانی خصوصا چت اپها اعتماد ندارند .؟