کد مطلب: ۵۶۵۹۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رشد بیت‌کوین شروع شد؟ / از بازار جا نمانید!

رشد بیت‌کوین شروع شد؟ / از بازار جا نمانید!

بیت‌کوین از لحاظ تکنیکال سیگنال‌های شروع روند صعودی را صادر کرده و احتمال شروع روند صعودی این ارز کم نیست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، از زمان ریزش کاذب بیت‌کوین به زیر ۳۰ هزار دلار نشانه‌های بازگشت روند در این ارز زیاد شده است. نیمه‌شب یکشنبه یکی از زمان‌های سرنوشت‌ساز برای بیت‌کوین است و احتمالا جهت اصلی این ارز را مشخص می‌کند.

اولین سیگنال بازگشت روند صعودی افزایش تقاضا زیر قیمت ۳۰ هزار دلار بود. داده‌ها نشان می‌دهند معامله‌گران کوتاه‌مدت و خرده‌فروشان در حال فروش بیت‌کوین هستند اما نهادهای بزرگ‌تر به نگهداری و جمع‌آوری بیت‌کوین در قیمت پایین ادامه می‌دهند.

بعد از نشست the B word که چهره‌های برجسته مانند ایلان ماسک و کتی وود سخنرانی کردند بیت‌کوین روندی مثبت گرفت و حالا در محدوده ۳۳ هزار دلار معامله می‌شود.

btc1

جدیدترین افزایش قیمت بیت‌کوین توانست شاخص مقاومت نسبی روزانه را به بالاتر از خط روند نزولی ماهه برساند و با بررسی عملکرد گذشته می‌توان این موضوع را یک سیگنال صعودی معتبر دانست.

btc1 1

همچنین بیت‌کوین در نمودار ۴ ساعته بالای میانگین متحرک ساده ۲۱ روزه بسته شد و برای تثبیت روند صعودی باید میانگین متحرک ۵۰ روزه (محدوده قیمت ۳۴/۵ هزار دلار) را نیز به دست بیاورد. گذشتن از میانگین متحرک ۵۰ روزه که میانه کانال رنج بیت‌کوین هم محسوب می‌شود می‌تواند حجم زیادی از سرمایه سرگردان را وارد بازار کند و به روند صعودی عمق ببخشد.

btc1 2

یک سیگنال صعودی دیگر برای بیت‌کوین بسته شدن کندل این ارز بالای میانه اندیکاتور بولینگرباند است.

btc1 3

در بازده زمانی هفتگی یک کندل چکش در حال شکل‌گیری است و اگر کندل بعدی تایید را حاصل کند بیت‌کوین می‌تواند یک پرواز را تجربه کند.

اصلاح قیمتی این هفته و تایید تکنیکال بیت‌کوین نشان دهنده برگشت روند صعودی این ارز است اما فعلا باید منتظر ماند چون این سیگنال‌های مثبت نیاز به اعتبارسنجی بیشتری دارند.

هنوز یک مقاومت جدی پیش‌روی بیت‌کوین وجود دارد. باید توجه داشته باشید که بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پیش‌رو دارد.

این تحلیل، ترجمه اخبار خارجی است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای به خرید و فروش بر اساس آن نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    آری باپائین آوردن ارزش بیت ودیگرارزهامیلیاردرهاجیب تازه کارهاوبیچاره هاراازارزدیجیتال خالی کردندوحالاروندصعودی راآغازکردندبیشک بیت بزودی از70000دلارهم ردمیشودالبته بنده کمی بیت خریده ام بااینکه برای خرجی درفشارم نفروختم خیلی ازشبهابی شام وباکم خوردن میگذرانم البته خدابزرگتراز آن است که مامی نپداریم یاالله انت رزاق

  • ناشناس

    متاسفانه بازار تموم شدس از نظر خیلی از اساتید.سودهایی که داد برای یکدرصد از مردمی بود که سرمایه گذاری کرده بودند.ارز دیجیتال به خواب زمستانی فرو رفته و در حال رنج زدن و پایین اومدنه.زمان رشدش حسابی جیب مردم رو خالی کرد و باعث شد در کف بفروشن،و کلی ضرر برای مردم و کلی سود برای سازندگان ارز و صرافی ها شد.

  • TNT

    ما که وقتی قیمت ۵۵ هزار دلار بود ورود کردیم.نمیدونم بعدا میره بالاتر یا میاد پایینتر(قیمت حال حاضر ۳۳)
    در هر صورت خاطره میشه برای عزیزانی که در اینده این پیام من رو میبینن ?

  • حسین۱۹۹۰

    باورم نمیشه انقدر تحلیل یا خبرتون دقیق در اومده بیت منفجر شد الان

  • حسین۱۹۹۰

    باورم نمیشه انقدر تحلیل و خبرتون درست درومد بیت منفجر شد!