کد مطلب: ۵۶۱۱۲۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا هر اصلاح بیت‌کوین فرصت خرید است؟

آیا هر اصلاح بیت‌کوین فرصت خرید است؟

اگرچه اصلاح بازار رمزارزها ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران نگران کننده باشد اما می‌توان از اصلاح به عنوان یک فرصت استفاده کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه اصلاح بازار رمزارزها ممکن است برای برخی از سرمایه‌گذاران نگران کننده باشد اما می‌توان از اصلاح به عنوان یک فرصت استفاده کرد. با آخرین شکست در بازار رمزارزها قیمت بیت‌کوین نصف شد اما باید گفت جای نگرانی نیست.

اصولا سرمایه‌گذاران منتظرند تا قیمت بیت‌کوین ریزش کند بعد خرید کنند.

الکس کروگر، بازرگان و سرمایه‌گذار نوشت:

«وقتی بیت‌کوین ۶۰ هزار دلار قیمت داشت همه ادعا می‌کردند این ارز به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد و فرصت خرید است.

وقتی بیت‌کوین تا ۵۰ هزار دلار ریزش کرد همه گفتند اصلاح خوبی داشتیم و حالا وقت خرید است.

وقتی بیت‌کوین تا ۴۰ هزار دلار ریزش کرد دوباره همه گفتند ان دیگر عالیست و باید تا می‌توان خرید کرد. اما حالا که ۳۰ هزار دلار شده کسی نمی‌خرد.»

hvnhk lrhlj 1

یک تحلیلگر به نام کالئو عقیده دارد بیت‌کوین تا محدوده ۱۵۰ هزار دلار رشد می‌کند و این تحلیلگر در رابطه با موضع بلندمدت خود بسیار سرسخت است.

این تحلیلگر در ادامه گفت: «بیت‌کوین هر چه رشد کرده بود را از بین برد.»

همچنین با نگاه به شاخص ترس و طمع می‌بینیم که ترس در بازار حاکم است. یک تحلیلگر در رابطه با هیجان در بازار گفت: «چند ماه پیش که بیت‌کوین در اوج قیمتی بود مردم گفتند که اگر فرصتی پیدا کنند خانه‌های خود را می‌فروشند، پس‌اندازهای خود را سرمایه‌گذاری می‌کنند و حتی از فرزندان خود به عنوان وثیقه برای خرید بیت‌کوین استفاده می‌کنند و حالا بازار به همین افراد فرصت داده اما کسی استفاده نمی‌کند»

از طرف دیگر رشد کاربران بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ رکورد جدیدی ثبت کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با توجه به باز شدن صندوق گری اسکیل در ۱۸ جولای و قوانین سخت گیرانه sec در ۲۸ جولای ریزش بیت کوین تا ۲۵ هزار دلار بعد از ۱۸ جولای خواهیم داشت