کد مطلب: ۵۶۴۹۳۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آرسنال توکن هواداری منتشر می‌کند / توکن هواداری چه قابلیت‌هایی دارد؟

آرسنال توکن هواداری منتشر می‌کند / توکن هواداری چه قابلیت‌هایی دارد؟

در ادامه نفوذ فناوری بلاکچین به دنیای ورزش تیم آرسنال هم قصد دارد توکن هواداری خود را منتشر کند. اما توکن هواداری چه ویژگی‌هایی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، تیم آرسنال یکی از تیم‌های ۱۳لیگ برتر انگلیس بر بستر ارز دیجیتال chiliz توکن هواداری منتشر کرد.

همکاری تیم آرسنال با پلتفرم chiliz به این تیم امکان انتشار توکن در برنامه socios را می‌دهد.

برنامه socios فرصت‌های مختلفی را به دارندگان توکن‌های AFC ارائه می‌دهد که هدف آن‌ها ایجاد روش‌های جدید برای تعامل با هواداران تیم است. این برنامه نظرسنجی برگزار می‌کند و به هواداران اجازه می‌دهد در طول فصل در رابطه با تصمیمات تیم حق رای داشته باشند. مثلا نظرسنجی‌ها شامل این است که چه پیامی روی بازوبند کاپیتان تیم نوشته شود و یا چه آهنگی بعد از به ثمر رسیدن گل پخش شود و یا اینکه اسامی زمین‌های ورزشی چه چیزی باشد.

تیم آرسنال در بیانه‌ای اعلام کرد AFC fan token به زودی راه‌اندازی خواهد شد و تمام طرفداران این تیم می‌توانند به صورت رایگان توکن طرفداری دریافت کنند.

برنامه socios علاوه بر دنیای بلاکچین در دنیای ورزش هم خوش درخشیده است. این پلتفرم تیم‌های بین‌المللی کم ندارد و تیم‌هایی از جمله آث‌میلان و رئال‌مادرید هم با این برنامه همکاری می‌کنند.

علاوه بر این تیم‌های فرمول یک استون‌مارتین و آلفارومئو هم با این برنامه قرارداد امضا کردند . chiliz در چند ماه گذشته به گسترش کسب و کار خود در آمریکای شمالی پرداخته است و با تیم‌های ورزشی زیادی قرارداد بسته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.