کد مطلب: ۵۴۸۰۹۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مالیات بر رمز‌ارز خوب است؟ / مردم تصمیم می‌گیرند نه دولت‌ها!

مالیات بر رمز‌ارز خوب است؟ / مردم تصمیم می‌گیرند نه دولت‌ها!

رون‌پل، نامزد سابق انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و نماینده سابق کنگره خواستار قانونی شدن معاملات رمزارزها به عنوان پول جدید و عدم پرداخت مالیات برای معامله رمزارزها شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پاول از گذشته طرفدار قانونی شدن بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال است و انتقاد زیادی به فدرال رزرو به دلیل چاپ پول بعد از شیوع کرونا دارد.

او در یک کنفرانس خبری اعلام کرد هدف او کمک به قانونی کردن معاملات رمزارزها است و عقیده دارد آزادی انتخاب، بازار رمزارزها را سروسامان می‌دهد.

نماینده سابق کنگره آمریکا گفت: طلا و بیت‌کوین در یک رقابت قرار دارند و دلیل عمده سرمایه‌گذاران برای جستحوی شکل‌های مختلف پول جلوگیری از کاهش ارزش پول خودشان است.

پاول در ادامه گفت: «اگر طلا خرید و فروش کنید مالیات می‌دهید و زمزمه‌هایی هم در رابطه با مالیات بیت‌کوین به گوش می‌رسد اما برخلاف طلا و بیت‌کوین دلار نسبت به پارسال ارزش کمتری دارد.»

او معتقد است که نهادهای نظارتی قصد دارند برای بیت‌کوین مالیات تنظیم کنند زیرا ارزهای دیجیتال با دلار آمریکا رقابت می‌کنند. او در ادامه گفت: در طول تاریخ دولت‌ها همیشه قصد کنترل پول را داشتند.

او در ادامه گفت: «می‌دانید اولین کاری که دولت روزولت انجام داد چه بود؟ او تمام طلاها را از مردم گرفت و حالا من این نگرانی را در رابطه با بیت‌کوین دارم. من نمی‌خواهم از رمزارزها دفاع کنم یا آن‌ها را خوب جلو دهم بلکه بحث من آزادی انتخاب است و مردم باید تصمیم بگیرند نه دولت‌ها.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا که خیلی هم عالیست
    وقتی شما در جامعه زندگی می کنی و در انجا درامد داری باید هزینه های زندگی در آن جامعه را بپردازی

    • ناشناس

      تو بهتره تو خونه بخوابید و کاری نکنی تا دولت از دیگران مالیات بگیره بده تو بعنوان یارانه مفت بخوری.

  • آرش

    هیچوقت دولت کلاه سرش نمیره همین الانم داره مالیات میگیره
    این کارمزدی که صرافیها میگیرند بخشی از اون بعنوان مالیات به دولت پرداخت میشه