کد مطلب: ۷۰۴۵۰۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال و قطعی اینترنت در بعضی مناطق تهران و سایر شهرها

اختلال و قطعی اینترنت در بعضی مناطق تهران و سایر شهرها

مشاهدات و تجربه شخصی کاربران نشان می‌دهد که امروز، ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ اینترنت در تهران و دیگر شهرها دچار قطعی و اختلالات زیادی است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز بعضی کاربران از اختلال و قطعی اینترنت همراه و ثابت در برخی از مناطق تهران و شهرهای دیگر خبر دادند. همچنین مشاهدات خبرنگار تجارت‌نیوز نیز حاکی از آن است که در میدان هفت تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و میدان امام خمینی (ره) اینترنت همراه قطع یا دچار اختلال و کاهش سرعت است. هنوز هیچ یک از مسئولان ذی‌ربط درباره این اختلالات اظهارنظری نکرده‌‌اند.

همچنین این کاهش سرعت و قطعی اینترنت مربوط به شهر یا اپراتور خاصی نیست. در بسیاری از نقاط کشور و همچنین روی شبکه بیشتر اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت، اختلالات و مشکلاتی در اینترنت مشاهده می‌شود.

نت‌بلاکس قطعی و اختلال اینترنت را تایید کرد

نت بلاکس نیز این اختلالات را تایید می‌کند؛ همچنین روز گذشته گزارش نت بلاکس قطعی کامل اینترنت در سنندج را تایید کرد. در این شهر اینترنت ثابت نیز قطع شده بود. موضوع کندی سرعت و اختلالات اینترنت مدت‌هاست که مورد شکایت کاربران است و به اشکال مختلف نارضایتی خود را اعلام کرده‌اند.

صدای نمایندگان هم درآمد

امروز، ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ نیز برخی نمایندگان مجلس در مورد کاهش سرعت اینترنت از وزیر ارتباطات سوال کردند. بر این اساس در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، سوال معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار و چند نماینده دیگر مجلس از وزیر ارتباطات در مورد کاهش سرعت اینترنت مطرح و اعلام وصول شد.

مجتبی رضاخواه، نماینده تهران و تعداد دیگری از نمایندگان هم در مورد علت کاهش شدید سرعت اینترنت در ماه‌های اخیر از وزیر ارتباطات سوال کرده‌اند. قرار است این سوال‌ها به کمیسیون صنایع و معادن مجلس رفته و پس از بررسی و تایید،عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات دولت برای پاسخ به سوال نمایندگان به مجلس فراخوانده شود. (گجت‌نیوز)

بارها کارشناسان پیرامون اختلالات اینترنت هشدار داده‌اند؛ چراکه این موضوع می‌تواند صدمات جبران ناپذیری به کسب‌وکارهای کوچک و خانگی وارد کند. همچنین وابستگی بالای زندگی امروز افراد به اینترنت، این فناوری را تبدیل به بخش جدا ناپذیر کارها و روزمره ایشان کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماکه قطعی اینترنت ندیدیم توی شرق تهران

    • ناشناس

      شما در کهکشانها زندگی میکنید، نه در تهران

  • ناشناس

    این قطعی عمدی است. به دلیل شلوغی های تهران و شهرهای دیگر