کد مطلب: ۵۶۵۶۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزهای دیجیتال در مدار مثبت / کدام ارز بیشتر رشد کرد؟

ارزهای دیجیتال در مدار مثبت / کدام ارز بیشتر رشد کرد؟

بیت‌کوین نسبت به ۲۴ ساعت گذشته بیش از یک درصد رشد کرده و به ۳۲ هزار دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار تقاضا افزایش یافت و این ارز دوباره تا محدوده ۳۲ هزار دلار رشد کرد. بیت‌کوین یک کانال رنج در محدوده ۳۰ تا ۴۲ هزار دلار دارد که فعلا در محدوده پایینی کانال خود نوسان می‌کند و این موضوع اصلا خبر خوبی برای این ارز نیست. برای شروع روند صعودی این کانال باید رو به بالا شکسته شود و بیت‌کوین از محدوده ۴۲ هزار دلار عبور کند.

دامیننس بیت‌کوین ۴۵ درصد است و برخی از کارشناسان عقیده دارند اگر دامیننس بیت‌کوین به ۵۰ درصد برسد ممکن است روند صعودی این ارز شروع شود.

همچنین بانک جی‌پی‌مورگان به مشتریان خود خدمات صندوق سرمایه‌گذاری رمزارز ارائه می‌کند. این برای نخستین بار است که یک بانک آمریکایی به مشتریان خرد خود هم خدمات رمزارز ارائه می‌دهد.

بازار از دیروز تا امروز

ارز دیجیتال AXS باز هم بیشترین بازدهی را در ۲۴ ساعت گذشته داشت و این ارز در ۶ ماه گذشته هم رشد زیادی کرده است. اما ارز دیجیتال rune بیشترین بازدهی منفی را در میان بازار کریپتوکارنسی داشت.

اگرچه اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد رشد کرده اما بایننس‌کوین، کاردانو و دوج‌کوین روندی نزولی داشتند

1

از ابتدای شروع روند نزولی رمزارزها بیش از ۱۵ میلیارد دلار نزول کردند و این یعنی بسیاری از فعالان بازار روی سقف قیمتی رمزارز خریدند و در قیمت‌های پایین‌تر فروختند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.