کد مطلب: ۵۶۷۹۹۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلاری / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

پیش‌بینی بیت‌کوین ۴۷ هزار دلاری / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته، بازار رمزارزها ۲/۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۴۱ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود. اما این روند صعودی ادامه دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین مقاومت محدوده ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار را پشت سر گذاشته اما برخی کارشناسان عقیده دارند این ارز هنوز بالای محدوده مقاومت خود تثبیت نشده است.

میترا تاتاری، کارشناس بازارها مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با وضعیت بازار گفت: دو کندل روزانه بالای محدوده ۴۰ هزار دلار بسته شده است اما هنوز نمی‌توانیم بگوییم تثبیت بالای مقاومت صورت گرفته است. اما شرایط بازار خوب است و ما شاهد کندل‌های صعودی قوی هستیم.

این کارشناس در ادامه گفت: به نظر می‌رسد حرکت بعدی بیت‌کوین به سمت محدوده ۴۷ هزار دلار است و در این حرکت بسته شدن کندل بالای ۴۳ هزار دلار هم بسیار مهم است.

این کارشناس در رابطه با احتمال رسیدن بیت‌کوین به سقف‌های قبلی گفت: به نظر من به دلیل اخبار و فاندهای بازار رسیدن بیت‌کوین به سقف‌های قبلی کمی بعید است.

این کارشناس در رابطه با آلت‌کوین‌ها گفت: آلت‌کوین‌ها در همین چند روز گذشته رشد خوبی داشتند و الان وقت خرید آلت‌کوین‌ها نیست مگر اینکه بازار یک فرصت خرید دیگر به فعالان بدهد.

این کارشناس در رابطه با سیگنال‌های صعودی بازار گفت: شکسته شدن مقاومت استاتیک ۴۱ هزار و ۵۰۰ دلار یک سیگنال مثبت تلقی می‌شود و از طرفی دامیننس بیت‌کوین هم به بالای ۴۸ درصد رسیده است اما این اعداد باید تثبیت شوند.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین تغییر خاصی نسبت به روز گذشته نکرده و این ارز در یک هفته گذشته ۲۱ درصد سود حاصل کرده است.

اکثر آلت‌کوین‌ها در جریان معاملات هفته گذشته رشد خوبی داشنتد و حالا منتظر تایید روند صعودی مانده‌اند.

hvnhk lrhlj

در ۲۴ ساعت گذشته ارز دیجیتال qnt با ۳۷ درصد رشد بیشترین بازدهی در میان ارزهای دیجیتال را داشته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.