کد مطلب: ۵۵۹۷۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

روند صعودی بیت‌کوین به پایان رسید؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

روند صعودی بیت‌کوین به پایان رسید؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

بیت‌کوین در محدوده ۳۴ هزار دلار معامله می‌شود و نسبت به دیروز حدود چهار درصد رشد کرده است اما سوال اینجاست که آیا روند صعودی بیت‌کوین به پایان رسیده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، با اینکه بیت‌کوین از محدوده ۶۴ هزار دلار تا ۳۴ هزار دلار ریزش کرده است اما هنوز بسیاری از فعالان بازار به بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلار امید دارند. بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

ایوب ترابی، متخصص حوزه رمزارزها در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین نیازمند پایان فرایند بهبود عملکرد خود است. در این بهبود عملکرد مهم‌ترین چیزی که تغییر می‌کند مدل رمزنگاری بیت‌کوین است که بعد از پایان این فرایند می‌توان امید رشد از این ارز داشت.

ترابی در رابطه با بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری گفت: هنوز برای بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری خیلی زود است. دو سال یا شاید بیشتر زمان لازم است تا بیت‌کوین بتواند ۱۰۰ هزار دلاری شود. از طرفی برای ۱۰۰ هزار دلاری شدن مقاومت‌های زیادی پش‌روی این ارز است و این هدف در کوتاه‌مدت محقق نمی‌شود.

این کارشناس با اشاره به سال ۲۰۱۷ گفت: در سال ۲۰۱۷ بیت‌کوین ریزش سنگینی را تجربه کرد و چند سالی در همان محدوده نوسان داشت. احتمالا وضعییت الان بازار رمزارزها مشابه سال ۲۰۱۷ است و بازار فعلا نوسان دارد اما این نوسان خط روندی نزولی دارد.

این کارشناس در رابطه با آلت‌کوین‌ها گفت: اتریوم در قراردادهای هوشمند و برخی ویژگی‌ها از بیت‌کوین بهتر است اما پیش‌بینی می‌شد این ارز بعد از بروزرسانی خود بتواند دامیننس خود را افزایش دهد اما اینگونه نشد و فعلا بیت‌کوین با اقبال بیشتری همراه است.

بازار از دیروز تا امروز

بازار رمزارزها نسبت به دیروز بیش از ۳/۵ درصد رشد کرده است و نوسان در بازار همچنان ادامه دارد.

بسیاری از ارزها نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد کردند. اتریوم در جریان یک هفته گذشته حدود ۲۵ درصد، کاردانو ۱۵ درصد، ریپل ۱۳ درصد و پولکادات ۱۰ درصد رشد کردند.

hvnhk lrhlj

ایلان ماسک در رابطه با دوج‌کوین توئیت زد اما قیمت این ارز نوسان زیادی نداشت و همین موضوع هم نشان‌دهنده روند نزولی بازار و کاهش محبوبیت ایلان ماسک است.

ارز دیجیتال کوئنت در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.