کد مطلب: ۵۶۰۰۹۸

بازدهی ۳ درصدی رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته / رشد ۱۴۰ درصدی یک ارز دیجیتال در یک هفته

بازدهی ۳ درصدی رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته / رشد ۱۴۰ درصدی یک ارز دیجیتال در یک هفته

بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روندی مثبت را پشت سر گذاشت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در یک روز گذشته بیش از سه درصد رشد کرده و به ۱٫۵۲ هزار میلیارد دلار رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته روندی مثبت را پشت سر گذاشت. ارزش بازار ارزهای دیجیتال در یک روز گذشته بیش از سه درصد رشد کرده و به ۱٫۵۲ هزار میلیارد دلار رسیده است. در این میان قیمت هر بیت‌کوین هم با بیش از ۲ درصد افزیش به سطح ۳۵ هزار و ۵۰۰ دلاری رسیده است.

اتریوم دومین رمزارز بازار از نظر ارزش معاملات هم روندی صعودی داشته و با رشدی حدود ۴٫۵ درصد از مرز ۲۳۰۰ دلاری هم عبور کرده است. بایننس کوین ۳٫۵ درصد، کاردانو ۱٫۱ درصد و ریپل هم دو درصد بازدهی مثبت داشتند ولی دوج کوین بدون تغییر همچنان کمتر از ۲۵ سنت معامله می‌شود.

در میان ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر، تیتان‌سواپ (TITA) با بیش از ۴۰ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، پربازده‌ترین رمزارز بازار بود و بازدهی هفتگی خود را به بیش از ۱۴۰ درصد رساند. بعد از آن هم گراف و بونی‌سواگ بازدهی نزدیک به ۱۰ درصد را به ثبت رساندند. در آن طرف ماجرا، سیف‌مون (Safemoon) و لئو دو رمزارزی بودن که به ترتیب با منفی ۳٫۵ و منفی ۲ درصد بدترین عملکرد را به نام خود ثبت کردند.

با وجود نواسانات اخیر بازار رمزارزها، بسیاری از تحلیلگران روند میان‌مدت این بازار را صعودی می‌دانند به طوری که مدیرعامل شرکت سلسیوس روز گذشته پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین تا پایان سال می‌تواند به ۱۶۰ هزار دلار هم برسد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ۲۷ ام تیر ریزش داریم نزدیک ۴۲ هزار تا بیت آزاد میشه از صندوق گری اسکیل و بازار مجدد ۲۸ هزارتا را تاچ خواهد کرد

    • ناشناس

      گری فامیلتونه داداش؟