خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۸۸۷۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چارت بیت‌کوین به ما چه می‌گوید؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

چارت بیت‌کوین به ما چه می‌گوید؟ / کدام ارز بیشترین بازدهی را داشت؟

بیت‌کوین یک بار مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر گذاشت اما دوباره ریزش کرد و در محدوده ۳۷ هزار دلار معامله می‌شود. اما این تغییرات چه سیگنالی می‌دهد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از اینکه بیت‌کوین مقاومت ۴۰ هزار دلار را پشت سر گذاشت کارشناسان تاکید کردند که این ارز باید بالای محدوده مقاومت خود تثبیت شود و بعد سیگنال روند صعودی صادر می‌شود اما به نظر می‌رسد بیت‌کوین نتوانست بالای محدوده مقاومت تثبیت شود و دوباره به کانال ۳۰ هزار دلار بازگشت.

کارشناسان عقیده دارند اگرچه روند بلندمدت بیت‌کوین صعودی است اما این ارز هنوز در کوتاه‌مدت قوای از سرگیری روند صعودی را ندارد.

نمودار به ما چه می‌گوید؟

شروع رشد بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار با افزایش دامیننس بیت‌کوین همراه بود اما دامیننس این ارز که به ۴۸ درصد رسیده بود دوباره کاهش پیدا کرد.

اندیکاتور پارابولیک‌سار با شروع ریزش‌ها از محدوده ۴۲ هزار دلار سیگنال منفی صادر کرده و مکدی هم در محدوده ۴۲ هزار دلار سیگنال فروش داده است.

شاخص مقاومت نسبی که از زمان شروع روند نزولی فقط میان محدوده خنثی و اشباع خرید نوسان داشت حالا در نیمه پایینی این محدوده حرکت می‌کند.

MFI به محدوده اشباع فروش رسیده است و همین موضوع هم سیگنال منفی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین بیش از ۱/۵ درصد ریزش کرده و در محدوده ۳۷ هزار و ۷۰۰ دلار معامله می‌شود.

آلت‌کوین‌ها روندی نزولی دارند و دامیننس بیت‌کوین و مارکت‌کپ بازار کاهش یافته است.

ارز دیجیتال LUNA در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بازدهی را داشته و رشد این ارز از روز سوم ماه گذشته شروع شد و تا به امروز حدود ۱۵۰ درصد بازدهی مثبت حاصل کرده است.

Capture 1

محدوده ۴۰ هزار دلار از لحاظ روانی محدوده بسیار مهمی است و برخی از کارشناسان عقیده دارند بازار به زودی به محدوده ۴۰ هزار دلار بازمی‌گردد و مدتی در آن محدوده نوسان دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.