خبر مهم:

کد مطلب: ۵۶۱۳۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌کوین دوباره ریخت / بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

بیت‌کوین دوباره ریخت / بیت‌کوین تا کجا ریزش می‌کند؟

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶ درصد ریزش کرد و به ۳۲ هزار دلار رسید و کلیت بازار با روند نزولی بیت‌کوین نزولی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین یک کانال رنج تشکیل داده که بیشتر فعالیت این ارز در نیمه پایینی کانال رنج خود است و این خبر خوبی برای بازار رمزارزها نیست. اما احتمالاتی هم در رابطه با شروع روند صعودی این ارز وجود دارد و کارشناسان عقیده دارند اگر دامیننس بیت‌کوین به بالای ۴۸ درصد برسد ممکن است روند صعودی بیت‌کوین شروع شود.

اما فعلا بیت‌کوین روندی نزولی دارد و در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته باعث ریزش کلیت بازار شده است.

بسیاری از کارشناسان عقیده دارد ریزش بازارهای مالی می‌تواند فرصتی برای خرید و باشد ولی در حال حاضر شاخص ترس و طمع بازار رمزارزها نشان‌دهنده وجود ترس زیاد در بازار است.

ابوالفضل قاسمی، کارشناس بازارهای مالی عقیده دارد اگر بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار ریزش کند تقاضا برای این ارز افزایش پیدا می‌کند.

تقریبا اکثر آلت‌کوین‌ها با ریزش بیت‌کوین روندی نزولی پیدا کردند. اتریوم حدود ۸ درصد، بایننس‌کوین ۵ درصد، کاردانو ۴ درصد، یپل ۷ درصد و دوج‌کوین ۹ درصد در ریزش کردند.

بیت‌کوین یک محدوده حمایتی معتبر روی عدد ۳۰ هزار دلار دارد اما اگر ریزش از این محدوه بیشتر شد احتمالا تا ۲۲ هزار دلار ادامه پیدا کند.

Screenshot 1 7

ایلان ماسک در تازه‌ترین توییت خود ارتش دوج‌کوین خود را با یک میم هری پاتر دست انداخت اما به نظر می‌رسد دیگر بازار رمزارزها توجه چندانی به توییت‌های مدیرعامل تسلا ندارند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • Amir

    تا صفر ،،،بدبخت بیچاره ها

  • بی نام

    سلام دوستان این مطلب رو به کسایی که به خداو پیغمبر رو قبول دان میگم وگرنه که هیچمعاملات رمز ارز ها و فارکس خالی از اشکال شرعی نیست و در این مورد به مرجع تقلیدتون مراجعه کنید

    • ناشناس

      درود بر تو