کد مطلب: ۵۶۵۸۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اصلاح رمزارزها تمام شده است؟ / بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

اصلاح رمزارزها تمام شده است؟ / بیت‌کوین تا کجا رشد می‌کند؟

بعد از ریزش بیت‌کوین به محدوده ۲۹ هزار دلار بسیاری از فعالان بازار نگران ریزش این ارز به کانال ۲۰ هزار دلار هستند اما احتمال از دست رفتن حمایت ۳۰ هزار دلار و ریزش به کانال ۲۰ هزار دلار چقدر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از ریزش بیت‌کوین تا محدوده ۲۹ هزار دلار تقاضا افزایش یافت و این ارز روندی مثبت به خود گرفت و حالا در محدوده ۳۳ هزار دلار معامله می‌شود. اما بسیاری از فعالان بازار هنوز نگران ریزش بیت‌کوین به کانال ۲۰ هزار دلار هستند. از دست رفتن محدوده ۳۰ هزار دلار چقدر محتمل است؟

حسین مریدسادات، کارشناس بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز در رابطه با شرایط بازار گفت: شرایط بازار مشابه سال ۲۰۱۷ است و به نظر می‌رسد بازار فعلا به ثبات رسیده و می‌شود گفت کف‌ها کمی معتبرتر شده است اما فعلا در همین محدوده نوسان داریم و به قولی ارزها باید در این محدوده دست به دست شوند.

مرید در رابطه با احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار گفت: در حال حاضر احتمال ریزش بیت‌کوین از محدوده ۳۰ هزار دلار را زیاد محتمل نمی‌بینم و به نظرم محدوده ۳۰ هزار دلار یک حمایت استاتیک معتبر است. اما احتمال اصلاح از محدوده ۳۳/۵۰۰ دلار وجود دارد چون اکثر اندیکاتورها در ناحیه اشباع خرید قرار دارند و خروج این اندیکاتورها از ناحیه اشباع خرید می‌تواند اصلاح را محتمل کند.

این کارشناس در رابطه با اصلاح کوتاه‌مدت بیت‌کوین گفت: از لحاظ ایچیموکو منطقه اصلاحی اول ۳۳ هزار دلار، دوم ۳۱/۸۰۰ دلار و سوم ۳۱/۶۰۰ دلار است اما اگر بیت‌کوین تا ۳۲/۴۰۰ اصلاح داشته باشد و دوباره به مدار صعودی برگردد می‌تواند یک الگوی سروشانه معکوس در نمودار ۴ ساعته تشکیل دهد.

این کارشناس در رابطه با مقاومت‌های پیش‌روی بیت‌کوین گفت: بیت‌کوین در یک کانال رنج قرار دارد که کف این کانال محدوده ۳۰ هزار دلار است و اولین مقاومت پیش‌روی این ارز محدوده ۳۴/۵۰۰ دلار تا ۳۶ هزار دلار است که اگر این محدوده را پشت سر بگذارد احتمال رشد تا ۴۲ هزار دلار وجود دارد اما به نظرم رسیدن به ۴۲ هزار دلار فعلا بعید است.

بازار از دیروز تا امروز

بیت‌کوین نسبت به دیروز حدود چهار درصد رشد کرده است و در محدوده ۳۳ هزار ۶۸۱ دلار معامله می‌شود و اتریوم هم از محدوده ۱۷۰۰ دلار تا ۲۱۲۷ دلار رشد کرده است. آلت‌کوین‌ها در زمان ریزش بیت‌کوین ریزش زیادی کردند اما حالا به رشد این ارز واکنش خاصی نشان ندادند.

Capture 16

ایلان ماسک قصد دارد دوباره بیت‌کوین را به عنوان ارز پرداخت در دسترس قرار دهد و این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی بر بازار داشته باشد.

کارشناسان توصیه می‌کنند فعلا در خرید و فروش عجله نکنید و استراتژی خرید و فروش پله‌ای را هم مد نظر قرار دهید.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    42 نه به 52000 می رسد زود

  • ناشناس

    فقط کاهششششی شدید در راه است

    • ناشناس

      مثل اینکه تو بورس بدجوری بازنده شدی!!??

  • ناشناس

    ۲۴ هزار رو به زودی خواهد دید

    • ناشناس

      چرا؟؟؟؟
      خیلی ها این رو میگند، ولی دلیلی براش نشنیدم.