کد مطلب: ۵۵۲۶۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خیز بیت‌کوین برای صعود! / روند صعودی شروع شده است؟

خیز بیت‌کوین برای صعود! / روند صعودی شروع شده است؟

بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد رشد کرده و به ۳۹ هزار دلار رسیده است. روند صعودی شروع شده است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۰ درصد رشد کرده و به ۳۹ هزار دلار رسیده است. اگرچه بازار در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته رشد خوبی داشته اما هنوز روند صعودی بازار شروع نشده است.

زمانی می‌تواند گفت روند صعودی بازار شروع می‌شود که بیت‌کوین از محدوده ۴۰ تا ۴۲ هزار دلار عبور کند.

محدوده ۴۰ هزار دلار یک مقاومت استاتیک است که بیت‌کوین تا به حال چند باری با این محدوده برخورد داشته اما نتوانسته از این محدوده عبور کند.

hvnhk lrhlj 11

آلت‌کوین‌ها به اندازه بیت‌کوین رشد نکردند.

در جریان معاملات ۲۴ ساعت گذشته اتریوم و ریپل ۵ درصد، بایننس‌کوین و کاردانو ۶ درصد، دوج‌کوین ۴ درصد رشد کردند.

ارزهای دیجیتال در کف قیمتی تقاضای خوبی پیدا کردند و اتریوم و ریپل با جذب سرمایه همراه شدند از طرفی هم ایلان ماسک یک توئیت در رابطه با هولد کردن بیت‌کوین زد که همین موضوع هم بازار را به جلو هل داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بازاری که به توییت یه نفر بنده ریسکش خیلی زیاده صد رحمت به بورس ایران

  • ناشناس

    از دیدگاه روندهای ایلیوت، بیت کوین و و سایر ارزهای مرتبط در مرحله C از روند نزولی قرار دارند. اینکه از نطر روانی شروع موج های صعو ی در ارزها دوباره کی شروع شود به روانشناسی بازار و مردم دارد. شاید بتوان گفت فواصل بین اخرین موج های نزولی تا شروع موج های صعودی سیکل های هشت گانه ایلیوت، نسبت به سال های قبل بواسطه استقبال مردم جهان از ارزهای مذکور، کاهش یافته باشد. اما با توما به انکه موج صعودی اخیر تقریبل فقط بیت کوین را متاثر کرده، می توان استنباط نمود که هنوز سیکل صعودی شروع نشده است. و همانطور که این مقاله مطرح می کند فعلا این نهنگ ها و سیگنالا هاست و همچنین جنگ سیاسی چین و آمریکا است که اختصاصا بازار صعودی را در بیت کوین سبب شده اند و لذا احتمال کاهش قیمت بیت کویین وجود دارد؟؟؟!!!

  • ناشناس

    از دیدگاه روندهای ایلیوت، بیت کوین و و سایر ارزهای مرتبط در مرحله C از روند نزولی قرار دارند. اینکه از نطر روانی شروع موج های صعو ی در ارزها دوباره کی شروع شود به روانشناسی بازار و مردم دارد. شاید بتوان گفت فواصل بین اخرین موج های نزولی تا شروع موج های صعودی سیکل های هشت گانه ایلیوت، نسبت به سال های قبل بواسطه استقبال مردم جهان از ارزهای مذکور، کاهش یافته باشد. اما با توجه به انکه موج صعودی اخیر تقریبا فقط بیت کوین را متاثر کرده، می توان استنباط نمود که هنوز سیکل صعودی شروع نشده است. و همانطور که این مقاله مطرح می کند فعلا این نهنگ ها و سیگنال هاست و همچنین جنگ سیاسی چین و آمریکا است که اختصاصا بازار صعودی را در بیت کوین سبب شده اند و لذا احتمال کاهش قیمت بیت کویین وجود دارد؟؟؟!!!

  • ناشناس

    باتوجه به اینکه شروع بیماری کرونا باعث شد بسیاری از بازارهای مالی و کاری دنیا دچار رکود و ضرر های زیادی شوند، بسیاری از مردم دنیا آشنایی بیشتری با بازار ارزهای دیجیتال پیدا کرده و سرمایه های خود را هر چند اندک وارد این بازار نمودند ،
    این یک دلیل بزرگ برای رشد قیمتی ارزهای دیجیتال در دو سال اخیر بود .
    حال باید دید سرمایه گذاران بزرگ دنیا و دولت ها کدام بازار را بر دیگری ترجیح میدهند ،
    همانطور که شاهد هستیم شتاب صعودی قیمت رهبران ارزهای دیجیتال با پیدایش واکسن کرونا و همچنین بازگشت بسیاری از کسب و کارها به حالت عادی کمتر شد و حتی شاهد ریزش قیمت ها بودیم .
    به نظر بنده شتاب صعودی ارزهای دیجیتال گرفته می شود تا زمانی که بازار بتواند قیمت هایی جذاب تر را برای سرمایه گذاران به ارمغان بیاورد .