خبر مهم:

کد مطلب: ۵۴۲۰۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سیگنال به شرط چاقو / سیگنال VIP ارز دیجیتال چند؟

سیگنال به شرط چاقو / سیگنال VIP ارز دیجیتال چند؟

این روزها که تب بازار رمزارزها داغ است، کسب و کار سیگنال فروشان هم رونق گرفته و می‌گویند: «سیگنال می‌دهیم تضمینی، اگر سود نداد پولتان را پس می‌دهیم». اما سوال اصلی اینجاست سیگنال‌فروشان چقدر درآمد دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بعد از اینکه که شاخص کل بازار سهام از محدوده دو میلیون واحد تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ریزش کرد بسیاری از مردم برای جبران زیان بورس به سمت بازار رمزارزها هجوم آوردند. مردم دوست دارند با کمترین زحمت بیشترین سود را داشته باشند و همین موضوع بازار سیگنال‌فروشی را در این حوزه داغ کرد.

حسین مریدسادات، مدرس و تحلیلگر بازارهای مالی در این رابطه می‌گوید: کسی که علم بازارهای مالی داشته باشد هیچ وقت علمش را به پول‌ها‌ی ناچیز نمی‌فروشد و خودش با علمش درآمد کسب می‌کند.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند اصلی‌ترین نیاز ورود به بازارهای مالی سرمایه است اما اصلی‌ترین نیاز سرمایه‌گذاری پول نیست، بلکه دانش است.

سیگنال به شرط چاقو

اکثر سیگنال‌فروشان، سیگنال‌هایشان را تضمین می‌کنند و به گفته کسانی که سیگنال می‌خرند در بیشتر موارد این سیگنال‌ها بازدهی مثبت دارند. اما یکی از دلایلی که سیگنال‌ها درست از آب درمی‌آیند روند صعودی بازار است. مثلا در دوره روند صعودی بورس در نیمه اول سال ۹۹ هر کسی هر سهمی که می‌خرید سود می‌کرد. در بازار صعودی پیش‌بینی رشد یک سهم علم زیادی نمی‌خواهد.

سیگنال‌فروشان میانگین بازدهی ماهیانه خود را ۷۰۰ درصد اعلام می‌کنند و ماهانه مبلغ یک میلیون تومان برای عضویت در کانال سیگنال‌های vip دریافت می‌کنند.

سود ۷۰۰ درصدی در بازار ارزهای دیجیتال بعید نیست اما سوال اینجاست کسی که می‌تواند ماهانه ۷۰۰ درصد سود کسب کند چرا باید برای مبلغ ناچیزی سیگنال‌فروشی کند؟

بانک 2

بسیاری از این سیگنال‌فروشان ادعا می‌کنند از خارج از کشور سیگنال می‌دهند اما دوباره سوال پیش می‌آید که چگونه با وجود تحریم‌ها پول سیگنال‌هایشان را از مشتریان ساکن ایران دریافت می‌کنند؟

دیجیتالی 1

یکی دیگر از این فروشندگان ادعا می‌کند ۲۴ ساعته مشاوره خرید و فروش می‌دهد: «در صورتی که سود نکردید پول شما را پس می‌دهم و ۱۰۰ درصد به کارم اعتماد دارم»

سیگنال‌فروشی امر تازه‌ای در بازارهای مالی نیست و سیگنال فروشان مشتریان زیادی دارند و درآمدهای نجومی از سیگنال فروشی کسب می‌کنند.

این روزها هر جایی که می‌روی حرف از بازار ارزهای دیجیتال است، همانطور که در نیمه اول سال ۹۹ همه گفتگوها در مورد بورس بود. تورم و زیان بسیاری از مردم در بازار سهام باعث شد تا حدود ۱۲ میلیون ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند و می‌توان به جرات گفت اکثر سرمایه‌گذاران بازار ارزهای دیجیتال دانش کافی برای سرمایه‌گذاری در این بازار پرریسک را ندارند و شاید برای همین موضوع سیگنال فروشی به امری طبیعی در بازارهای مالی کشور ما تبدیل شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کسی که بلده سیگنال خوب پیدا کنه اون را نمیفروشه .خوش ارز دیجیتال میخره .

  • ناشناس

    سیگنال های معتبر خارجی واقعا خوبه و میتونه سرمایتون رو بدون ریسک چند برابر کنه ولی خوب با قیمت بالای ۳۰۰ دلار ماهانه فقط بدرد کسایی که سرمایه های چنیدن هزار دلاری دارن میخوره پیشنهاد میشه سیگنال ایرانی خرید نکنید خرید سیگنال های خارجی هم اسونه چون با کیریپتو‌ پرداخت میکنید ولی حتماً برای استفاده از سیگنال باید از صرافی معتبر خارجی مثل بایننس استفاده کنید.

    • farnaz

      دارید کانال سیگنال vip معتبر خارجی

  • ناشناس

    خب بازار سرمایه ایران که بورس سرمایه گذاری کردم کل سرمایم رفت .اما سرمابم تو ارز دیجیتال برگشته

  • ناشناس

    بدبختها نرید تو ارز دیجیتال بیاید تو بورس تادولت پولتون را بدزده بره حال کنه

  • ناشناس

    آقایان باهوش اگر من این دانش یا هرچی شانس و دارم که سیگنال فروشی کنم خوب ای مردم نادان خودم سرمایه گذاری میکنم دیگه برای چندگاز خودم و آتیش نمیزنم بعدشم در بازاری که صعودی هستش بنظرتون سیگنال میخواد هنر داره بیاد العان سیگنال به سهام عنایت کنه مردم عزیز لطفا لطفا روغن این کلاه بردارهارو به سرمبارکتون نمالید. اوکی اندر استند.

    • ناشناس

      چرا در مورد همه چیز با دید منفی باید فکر کنید ؟؟ الان یعنی همه کلاه برداری میکنند و کسانی ک تخصص ندارند سیگنال میفروشند ؟؟ حتی در بورس ایران هم ک اینقدر بهش گند زدن خیلی از گروه هایی ک سیگنال میفروختن و تحلیل میکردند کاملا کارشون درست بود و در ارز دیجیتال هم همینطور هست و من شخصا تجربه این رو دارم ک حتی توی بازار منفی و ریزش هم درست تحلیل میکنند و سیگنال درست میدن .. در ارز دیجیتال در بازار منفی هم میتونید سود کسب کنید !!

  • علیرضا روزبهانی

    مردم حواستون باشه بازار رمز ارزها آینده بسیار خوبی داره

  • ناشناس

    اگه کسی تو این بازار آموزش ببینه چنان سودی می‌کنه نه به سیگنال نیاز داره حتی خودش سیگنال میده

  • ناشناس

    سیگنال فروش با عضوگیری افراد ومعرفی یک سهم در واقع اتحاد لحظه ای برای بالابردن قیمت سهم توسط اعضای عضو شده اش میکند و موجب سود جمعی میشود آن700 درصد با همکاری کل اعضا یش میسر میشود پس فقط یک بیسواد میتواند بگوید چرا خوش بهتنهایی عمل نمکند

    • Butterfly

      دوست عزیز… کل سرمایه ملت بیچاره ایران رو جمع کنن باز هم قادر به دستکاری و کنترل قیمت نیستن. شما دو روز سود کنی خوشحالی، ولی شب درازه و نهنگ های بازار بسیاااااار صبور….
      چه بورس ایران که همش توسط دولت دستکاری میشه و مردم رو به صورت هیجانی و توسط اخبار رنگارنگ و جعلی مجبور میکنن پول ها رو از کالاهای امن مثل دلار و طلا و … بکشن بیرون و بریزن تو بورس تا با کوچکترین اخبار و وقایع درگیر جو گله ای و صف های فروش بشن.
      آخر سر غول های سرمایه میان پول ملت رو میذارن جیبشون.
      چه بازار رمز ارز ها که همین سناریو به صورت جهانی مطرحه.اون تحلیلگره که سریع تر از همه متوجه میشه اون غول های سرمایه قراره کجا چه کاری انجام بدن و فالوور هاش رو هم با خودش همراه میکنه.
      نمیدونم چرا وقت گذاشتم جواب رو تایپ کنم ولی گفتم که این ذهنیت اشتباه از بین بره.

    • Butterfly

      در ادامه هم عرض کنم که فرض کنید شما میوه فروشی دارید، حسن آقا هم میوه فروشی بغل دستیه.
      حسن آقا میدونه سیب زمینی قراره گرون بشه، میره با 5% سرمایش میخره و انبار میکنه. به شما هم “سیگنال” داده و گفته این موضوع رو.حالا آیا یک ادم عاقل میره با کل سرمایش سیب زمینی میخره با حرف حسن آقا ؟ ولی هستن یه عده که میرن میخرن و ماه اول قیمت سقوط میکنه و از ترس ضرر بیشتر، با قیمت مفت میفروشن و بیچاره میشن. ولی حسن آقا فقط 5% سرمایش آسیب دیده، ولی 10% تجربه کسب کرده.
      فقط اون میوه فروش های آماتور میان تو فضای مجازی حسن آقا رو تخریب میکنن. از درد حماقت های خودشون

  • ناشناس

    سلام

  • Butterfly

    معنی و مقصود این محتوا رو متوجه نشدم. بیشتر شبیه دلنوشته های شخصی هست که نه ترید بلده، نه حتی استفاده درست از سیگنال.
    حتی اون استادی که داره تکنیکال رو رایگان یاد ملت میده، باز هم امثال این مردم میان کمپین ضد اون استاد رو راه میندازن و هزار تهمت و دروغ به اون سرویس دهنده میکنن.
    خوب اگر اون استاد یا تحلیلگری که داره “نظر خودش درباره خرید و فروش” رو به شما میده (معنی واقعی سیگنال که بد برداشت شده) فقط یک انسان نادان با کل سرمایش میره توی اون سیگنال. در حالی که همه جا گفتن سیگنال در واقع نظر و ترید های اون تحلیلگر هست و به عنوان درآمد جانبی برای اون شخص محسوب میشه شما مختارید که اون تحلیل ها رو دنبال کنید و یا نادیده بگیرید. استاد آموزش دهنده هم همینطور برای درآمد جانبی میاد پکیج تجربیاتش رو میفروشه.
    پس یکم بصیرت نیازه که قبل از قضاوت و فحاشی و هزار بد و بیراه و سوء استفاده از رسانه برای انتشار امیال شخصی، یه سوزنی به خودتون بزنید و ببینید کجای کارید. چرا که هر کس به اندازه دیدگاهش از این دنیا برداشت میکنه.
    شخص بنده هم از سیگنالدهی ها استفاده میکنم و هم سود درش هست و هم ضرر عزیز من. بازار قرار نیست همش سود بده و اون تحلیلگر موظف به یکشبه پولدار کردن شما برای چندرغاز اشتراک که با سود یک سیگنالش در میاد ، نیست! خودمون باید خودمون رو کنترل کنیم و این حقایق رو قبول کنیم.