کد مطلب: ۶۱۳۴۳۸

گلکسی S۲۱ FE معرفی شد + قیمت

گلکسی S21 FE معرفی شد + قیمت

گلکسی S21 FE با اسنپدراگون ۸۸۸ و قیمت ۶۹۹ دلار معرفی شد. با نرخ دلار امروز ۱۴ دی قیمت این گوشی حدود ۲۰ میلیون تومان است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، س از مدت‌ها انتظار و انتشار گزارش‌های مختلف، بالاخره سامسونگ از گلکسی S21 FE رونمایی کرد. طراحی این گوشی هوشمند مشابه گلکسی S21 است و از نمایشگر امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد.

سامسونگ تصمیم گرفته سال ۲۰۲۲ را با معرفی یک گوشی بالارده شروع کند. اگرچه گلکسی S21 FE نسخه مقرون به‌صرفه گلکسی S21 به حساب می‌آید، اما از نظر مشخصات کمبود چندانی نسبت به برادرش ندارد.

مشخصات فنی گلکسی S21 FE 5G

سامسونگ برای این گوشی هوشمندش نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس درنظر گرفته که از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

این محصول سامسونگ همچنین به تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده که از شبکه ۵G هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دوربین گلکسی S21 FE

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی سه‌گانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با f/1.8 به همراه لرزشگیر اپتیکال، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید و دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری می‌شود.

دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 است.

گلکسی S21 FE نسبت به نسل قبلی‌اش باریک‌تر (۷٫۹ در برابر ۸٫۴ میلی‌متر) و سبک‌تر (۱۷۷ در برابر ۱۹۰ گرم) است و دوربین اصلی به خوبی با پنل پشتی ادغام شده. سامسونگ برای این محصولش از پوشش مات استفاده کرده تا اثر انگشت کاربران را دچار مشکل نکند.

این گوشی هوشمند سامسونگ به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۲۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین این دستگاه با پشتیبانی از استاندارد IP68، در برابر نفوذ آب و گردوغبار مقاومت می‌کند.

با توجه به سیاست سامسونگ، این گوشی هوشمند باید سه نسخه اصلی اندروید یعنی تا اندروید ۱۵ را دریافت کند.

4

قیمت گلکسی S21 FE

فروش گلکسی S21 FE 5G از ۱۱ ژانویه (۲۱ دی) شروع می‌شود و نسخه پایه‌اش با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۶۹۹ دلار (۲۰ میلیون تومان) و چهار رنگ به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند مانند نسل گذشته‌اش با استقبال بالایی در بازار روبه‌رو شود.

قیمت معادل ریالی این موبایل بر اساس نرخ دلار روز محاسبه شده است و امکان دارد در زمان عرضه در بازار داخلی به دلیل نوسان نرخ ارز و هزینه واردات با تغییراتی همراه باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • منصور

    ?سلام هرکی خرید مبارکس باشه ولی ما که 30 سال دیگه هم نمیتونیم بخریم نهایتش یه گوشی 2ملیونی بگیریم

  • ناشناس

    خیلی این گوشی رو دوست داشتم دیدم ۲۰ میلیونها☹️??

    • ناشناس

      همه قشر ها نیاز به چنین امکاناتی ندارن، برو a10s بخر

    • ناشناس

      آخه a10s گوشی؟؟

  • فهیم

    باز هم سامسونگ خساست به خرج داده و قاب پلاستیکی گذاشته. در ضمن من تعجب میکنم ما پول ایرانی حقوق میگیریم ولی موقع خرج کردن به نرخ پول دشمن باید خرید کنیم! من که می‌خوام آیفون ۱۳ پروماکس بخرم

    • ناشناس

      ????تو اول اسمش رو یاد بگیر بعد

  • ناشناس

    خداوکیلی گفته بودن هم قیمت نسل قبلیش میخاد بشه ذوق کردم گفتم ۱۲ یا ۱۳ تومنه میرم میخرم
    الان هف هش میلیون اضافرو از کجام بیارم نانوصن :/