کد مطلب: ۳۵۹۶۳۴

توضیحات مدیر عامل بامیلو درباره جدا شدنش از این استارتاپ

توضیحات مدیر عامل بامیلو درباره جدا شدنش از این استارتاپ

پشوتن پورپزشک، مدیر عامل بامیلو درباره جداشدن از این مجموعه در شبکه اجتماعی توییتر نوشت:« قرار بود چند هفته پیش از اسفندماه رسماً موضوع جداییم را اعلام کنم که درخواست شد چند هفته‌ای به تاخیر بیاندازمش.»

به گزارش تجارت‌نیوز ، پورپزشک در حساب توییترش نوشت: «به احترام دوستان عزیزم در بامیلو که در نتیجه تصمیم اخیر از مجموعه جدا شدن، تصمیم گرفته بودم حرف نزنم.ولی سئوال‌های برخی دوستان و حاشیه‌ها نمیذاره.به هر حال چند روزی صبر کردم تا شرایط آروم‌ بشه و الانم کوتاه می‌گم.

دوستان زیادی،با واسطه یا مستقیم ازم شنیده بودن که چند ماهی بود دیگه در بامیلو و در تصمیم‌هایی که گرفته میشد درگیر نبودم.

فرآیند خاتمه همکاری و تغییر مدیرعامل از تیرماه 97 شروع شد و تا پایان سال میلادی به تدریج مسوولیت‌هام کمتر و کمتر شد،به طوری که دیگه از ابتدای سال 2019،درگیر تصمیم‌‌‌ها و موارد اجرایی نبودم و تمام تلاشم صرفا این بود که فرآیند تحویل کار درست پیش بره.

قرار بود چند هفته پیش از اسفندماه رسماً موضوع جداییم رو اعلام کنم که درخواست شد چند هفته به تاخیر بیاندازمش تا بصورت مناسب و ویژه اعلام بشه (ایشالا که غرضی در کار نبوده) از نظر من هم به تصمیم گرفته شده، نحوه اطلاع‌رسانیش به تیم و مهم‌تر از همه مدل اجراش نقدهای زیادی وارده.

اگرچه به محض اطلاع در آخرین لحظات از طریق بچه‌ها، تلاشم رو انجام دادم که تصمیم دیگه‌ای گرفته بشه که متاسفانه خیلی دیر بود و از پیشنهادم استقبال نشد… در مورد دلایل این تصمیم و آینده مجموعه اطلاع بیشتری از چیزی که اعلام شده ندارم.

البته حرفه‌ای هم اینه که اگر نکته‌ای هست از طرف مجموعه به صورت رسمی اعلام بشه. حرف آخر؛ من در بامیلو رشد کردم و قطعا تیم بامیلو در رشد کاری و شخصی من تاثیر بسزایی داشتن. به سهم خودم از همه بچه‌های بامیلو تشکر می‌کنم، بخاطر همه زحماتشون، کارهای زیبا و شخصیت‌های منحصربه‌فردشون.

یقین دارم یکی از بهترین تیم‌های ایران هستن. جذب تعداد قابل توجهی از بچه‌ها در شرکت‌های دیگه با این سرعت تایید همین موضوعه. خیلی خوشحالم که من هم ۵ سال جزئی از این تیم بودم. امیدوارم سال ۹۸ همه تلخی‌ها رو بشوره ببره.

پیشاپیش از این‌که سئوال‌های حاشیه‌ای رو جواب نمی‌دم عذر میخوام.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.