کد مطلب: ۵۵۶۹۳۶

بازار رمزارزها در انتظار مناظره جک دورسی و ایلان ماسک در مورد بیت‌کوین

بازار رمزارزها در انتظار مناظره جک دورسی و ایلان ماسک در مورد بیت‌کوین

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، با پیشنهاد جک دورسی، مدیر عامل توییتر برای برگزاری مناظره‌ای در خصوص بیت‌کوین موافقت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا با پیشنهاد جک دورسی، مدیرعامل توییتر برای انجام مناظره در خصوص بیت‌کوین در کنفرانس بی‎ورد (B Word) موافقت کرد. کنفرانس بی‌ورد قرار است ۲۱ جولای (کمتر از یک ماه دیگر) برگزار شود ودر آن کتی وود مدیرعامل آرک اینوست، آدام بک، مدیرعامل بلاک استریم و مایکل مورل نایب‌رئیس سابق CIA حضور خوهند داشت.

در این کنفرانس در خصوص اسرار و پشت‌پرده‌های جریان‌‎سازی رسانه‌ای بیت‌کوین و چگونگی سازگاری موسسات مالی و رسانه‌ها با این رمزارز صحبت خواهد شد. مصداق‌زدایی بیت‌کوین، حمایت اکوسیستم توسعه‌دهنده، تضیمن امنیت شبکه بیت‌کوین و نظارت و قانونگذاری در این حوزه موضوعاتی هستند که قرار است در این کنفرانس به آنها پرداخته شود.

جک دورسی در کنار کتی وود و استیو لی یک جلسه زنده با عنوان « بیت‌کوین به عنوان ابزاری برای توانمندسازی اقتصاد» را مدیریت خواهد کرد و ایلان ماسک قرار است بخشی از این جلسه باشد.

بحث و تبادل نظر میان این دو میلیارد حوزه فناوری می‌تواند تاثیری شگرف بر صنعت رمزارزها بگذارد. یکی از نقاط اختلاف میان جک دورسی و ایلان ماسک اثرات زیست‌محیطی استخراج بیت‌کوین است. ماسک بارها اعلام کرده که اثبات کار (Pow) از طریق استخراج بیت‌کوین انرژی بسیار زیادی مصرف می‎کند و این در حالی است که دورسی نظری مخالف ماسک دارد و معتقد است با وجود مصرف زیاد انرژی، اثبات کار (PoW) برای تمرکززدایی و امنیت بیت‌کوین حیاتی است.

جامعه بیت‌کوین و جک دورسی معتقدند که رمزارزها استفاده از منابع انرژی تجدیدپذیر را ترویج می‌دهند و سهم بزرگی از استخراج بیت‌کوین از طریق انرژی‌های پاک انجام می‌شود.

مهمترین اخبار حوزه بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بعد این مناظره مسلماً بیت کوین ریزش شدیدی رو تجربه میکنه چونکه اگه به توییت های دیگر افراد مشهور دقت کنید همه میگن بیت کوین رفته تو فاز خرسی یا قراره بیت کوین ریزش کنه و به نظرتون ایلان ماسک و جک دوربین میان میگن بیت کوین به دلایل فلا و فلان میره بالا ….

    • ناشناس

      دقیقا در نقطه تکنیکال سیگنال میدن که نزول یا صعود رو شدیدتر کنن احتمالا با توجه به کفسازی طولانی مدت بیت کوین در کانال ۳۰ این سیگنال رشد خواهد بود رشدی طوفانی بازار این چند وقت به اخبار منفی پاسخ خوبی نداده و زیاد تحت تاثیر قرار نگرفته وال ها هم این روزها در حاا خرید هستن

    • مهدی

      هردو طرف مناظره طرفدار بیت هستن نابغه

    • ناشناس

      به نظرتون افراد پولدارومشهور دلشون به حال مردم عادی سوخته که بگن الان بازار خرسی هفته دیگه گاوی

  • ناشناس

    بیت کوین میره بالا بخرید

  • ناشناس

    هر دو نفر مناظره طرفدار ارز دیجیتال هستند…. این یه بازیه که ارز دیجیتال رو بهتر به مردم معرفی کنن… صدرصد میره بالا خرید کنید تا جا نمونی.

  • مهدی

    هر دو طرف مناظره طرفدار ارز دیجیتال هستند… با این کار میخان که ارز دیجیتال رو بهتر به مردم معرفی کنن… از نظر من بعد از مناظره صدرصد میره بالا….

  • مهدی

    هر دو طرف مناظره طرفدار ارز دیجیتال هستند… با این کار میخان که ارز دیجیتال رو بهتر به مردم معرفی کنن… از نظر من بعد از مناظره صدرصد میره بالا…. خرید کنید

  • مهدی

    هر دو طرف مناظره طرفدار ارز دیجیتال هستند… با این کار میخان که ارز دیجیتال رو بهتر به مردم معرفی کنن… از نظر من بعد از مناظره صدرصد میره بالا…. تا میتونید خرید کنید…

  • مهدی

    هر دو طرف مناظره طرفدار ارز دیجیتال هستند… با این کار میخان که ارز دیجیتال رو بهتر به مردم معرفی کنن… از نظر من بعد از مناظره صدرصد میره بالا…. تا میتونید خریدکنید. شده ماشینت بفروش ارز بخر… چرا توییت منو نمیزاری تجارت نیوز

  • بهزاد

    هنوز هیچی مشخص نیست ، یا صعود شدید یا سقوط کم

  • عبدلی

    الان چی میره بالا یا میاد پاین من برادری دارم که فقط میگه میاد پاین

  • ناشناس

    بچه ها کسی میدونه ساعته دقیق این مناظره با جک دورسی چه ساعتیه؟

    • ناشناس

      ساعت 8