کد مطلب: ۳۴۰۶۴۷

۱۵۰ هزار تومان تفاوت قیمت؛ از فروش آنلاین تا حضوری!

150 هزار تومان تفاوت قیمت؛ از فروش آنلاین تا حضوری!

تفاوت قیمتی آشکاری که بین فروش مجازی و حضوری مودم‌های همراه اول به چشم می‌خورد؛ سوالاتی در زمینه سودجویی این کمپانی از اعتماد مشتریان مطرح کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، یکی از اپراتورها که در زمینه فروش انواع مودم با حجم اینترنتی متفاوت فعال است؛ طی روزهای گذشته با تفاوت قیمتی آشکاری که میان فروش اینترنتی و حضوری‌اش جاری است خبرساز شده است.

ماجرای این تفاوت قیمیتی از فروش مودم به صورت آنلاین نشات می‌گیرد. در وب‌سایت این اپراتور یک نوع از مودم‌ها که به قیمت 230 هزار تومان عرضه می‌شود، در مرحله خرید و افزودن به سبدکالا با مشکلات اینترنتی و عدم ثبت ایمیل یا رمز عبور مواجه می‌شود. در گام دوم شماره تلفن‌هایی برای تماس تلفنی و حل مشکل در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

اما جالب است که ماجرا به همین‌جا ختم نمی‌شود. اپراتور پاسخگوی شماره تلفن‌های مذبور شما را برای تماس و حل مشکلتان به شماره 9990 ارجاع می‌دهد و اعلام می‌کند: در رابطه با تمام مسائل اینترنتی این شماره پاسخ‌گوی شماست و ما صرفا فروش حضوری این کمپانی هستیم.

طی تماس با اپراتور 09990 مربوط به شرکت معروف ارتباطات، پاسخگوی این تلفن اعلام می‌کند: این نوع مودم در سایت ناموجود است و به همین دلیل نمی‌توانید به مرحله نهایی ثبت‌نام برسید. همین مودم با قیمت 380 هزار تومان به صورت حضوری موجود است و می‌توانید با مراجعه حضوری دسترسی پیدا کرده و تهیه کنید. وی در توضیح بیشتر این مسئله ادامه می‌دهد: بالا رفتن قیمت‌ها در تمام عامل اصلی این موضوع است.

وی در پاسخ این سوال تجارت‌نیوز مبنی بر اینکه چرا این تفاوت قیمت در سایت عنوان نشده و اطلاعات روی سایت روزهاست آپدیت نمی‌شود و قیمت به روز به مشتری ارائه نمی‌شود، می‌گوید: مشکللات سایت به ما که مسئول فروش حضوری هستیم مربوط نیست و از طریق شماره‌های مربوطه( که هیچ کدام پاسخ‌گو نبودند) پیگیری کنید.

موضوع قابل بحث این است که آیا اپراتور بزرگی به نام همراه اول نمی‌تواند به موقع صفحات مجازی‌اش را آپدیت کند؟ یا اصلا مسئله از کانال دیگری آب می‌خورد و داستان نوعی رفتار نامتعارف برای فروش محصولات این اپراتور است؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.