کد مطلب: ۶۵۲۹۵۸

آغاز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از فردا

آغاز نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۲ از فردا

یازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری اینوتکس از ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ تا ۲۳ این ماه؛ در محل پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمایشگاه اینوتکس ، یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوری است که هرساله توسط پارک فناوری پردیس، و با حضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود. قرار است یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس نیز امسال از ۲۰ لغایت ۲۳ اردیبهشت ماه در پارک فناوری پردیس برگزار شود.

نمایشگاه INOTEX تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه گذاران را با فرصت های سرمایه گذاری در طرح های فناورانه یا استارتاپ ها آشنا نماید.

آمار دوره‌های گذشته اینوتکس نشان از حضور بیش از دو هزار و ۲۵۰ شرکت و استارتاپ و بازدید بیش از ۸۰ هزار مخاطب و انعقاد ۱۸۰ تفاهم نامه دارد. همچنین، حضور ۴۰ کشور در این رویداد در ادوار گذشته از نکات حائز اهمیت است که نشان دهنده اهمیت اینوتکس از نگاه سایر کشورها است.

رسانه های استارتاپی با حضورشان در نمایشگاه ضمن دریافت غرفه مجازی خود، می توانند خود را هر چه بیشتر به اجزای مختلف این اکوسیستم معرفی کنند و کاندیدهای خوبی برای مصاحبه ها و محتواهایی که در آینده تولید خواهند کرد، بیابند. از طرفی آنها میتوانند به مخابره اخبار و وقایع نمایشگاه بپردازند و زبان گویای نمایشگاه در گوش مخاطبین‌شان باشند.

تجارت‌نیوز مهم‌ترین اخبار مربوط به ابن نمایشگاه‌ را در صفحه تخصصی اخبار استارتاپ پوشش می‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.