کد مطلب: ۶۵۳۳۹۲

امروز اتفاق افتاد:

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲

آغاز به کار یازدهمین نمایشگاه بین المللی اینوتکس ۲۰۲۲

یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۲ با رویدادها و بخش های جانبی از امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت شروع به کار کرد و تا ۲۳ اردیبهشت ماه جاری در فضایی باز واقع در پارک فناوری پردیس ادامه دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز : در یازدهمین دوره نمایشگاه اینوتکس بیش از ۴۰۰ استارت اپ، شرکت فناوری و دانش بنیان، شتابدهنده و مرکز نوآوری، مرکز رشد و پارک فناوری و… به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات فناورانه خود می پردازند.

اینوتکس امسال از کشورهای روسیه، هند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی مخاطب دارد و شرکت های حاضر در نمایشگاه استقبال خوبی از این دوره داشته اند. شرکت های حاضر در نمایشگاه در فضایی به مساحت ۵ هزار متر، محصولاتشان را به نمایش می‌گذارند و شرکت های بزرگی هم در این دوره حضور دارند.

در این رویداد بزرگ، علاوه بر بخش نمایشگاهی، رویدادهای متنوعی نیز برگزار خواهد شد؛ استیج اینوتکس، ایستگاه آینده، معرفی نیازهای فناوری صنایع (Reverse Pitch) از جمله این رویدادها می باشد.

اینوتکس امسال میزبان برگزاری چندین رویداد ارائه نیاز فناورانه نیز است. در رویدادهای ریورس پیچ امسال صنعتگران حوزه نفت، هلال احمر، صنایع غذایی و ۶ حوزه صنعتی مختلف دیگر نیازهای فناورانه خود را معرفی کرده و شرکتها و افراد حاضر در نمایشگاه که پتانسیل تامین و برطرف کردن این نیازها را دارند، برای همکاری و عقد قرارداد اعلام می کنند.

همچنین در بخش کافه سرمایه اینوتکس بیش از ۴۰۰ جلسه سرمایه گذاری از هم اکنون برنامه‌ریزی شده است و در بخش منتورشیپ نیز بیش از ۲۰۰ فرصت مشاوره رایگان در اختیار مخاطبان رویداد قرار خواهد گرفت.

اینوتکس ۲۰۲۲، از امروز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت تا جمعه ۲۳ اردیبهشت از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر در محل پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام، به سایت رسمی رویداد به آدرس www.inotex.com مراجعه نمایند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.