کد مطلب: ۵۷۲۴۳۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

هشدار برای دارندگان ارز دیجیتال ریپل / وقت فروش ریپل است؟

هشدار برای دارندگان ارز دیجیتال ریپل / وقت فروش ریپل است؟

ارز دیجیتال ریپل در یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده اما در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد اصلاح کرده است و نمودار این ارز نشان از یک اصلاح دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز، ارز دیجیتال ریپل در یک هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد رشد کرده اما در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد اصلاح کرده است و نمودار این ارز نشان از یک اصلاح دارد.

قیمت ریپل در جریان رشد اخیر خود به بالاترین قیمت سه ماه خود رسید اما برخی اندیکاتورها در سقف قیمتی سیگنال فروش دادند و این ارز در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ درصد ریزش کرد.

با شروع روند صعودی معاملات ریپل ۱۱ درصد افزایش داشت و همین موضوع باعث رشد این ارز شد.

شاخص مقاومت نسبی (rsi) بین اعداد صفر تا ۱۰۰ درجه‌بندی شده که اگر اندیکاتور زیر عدد ۳۰ (محدوده اشباع فروش) برود سیگنال فروش دارد و اگر از عدد ۷۰ (محدوده اشباع خرید) عبور کند به نوعی سیگنال خرید صادر می‌شود. خروج این اندیکاتور از محدوده اشباع خرید سیگنال فروش و خروجش از محدوده اشباع فروش هم سیگنال خرید دارد.

شاخص مقاومت نسبی در ارز دیجیتال ریپل از محدوده اشباع خرید خارج شده و این شاخص روی محدوده قیمتی ۱/۲۰ دلار سیگنال فروش صادر کرده است.

اندیکاتور بعدی که سیگنال نزولی صادر کرده است بولینگرباند است. کندل‌ها در این اندیکاتور از یک باند مشخص خارج نمی‌شوند و زمانی که کندی به سقف یا کف باندها برخورد می‌کند تمایل دارد بلافاصله به داخل باند برگردد. کندل‌های ارز دیجیتال ریپل روی قیمت ۱/۲۹ دلار به سقف بولینگرباند برخورد کرده و به نوعی سیگنال فروش صادر کرده است.

برخی از کارشناسان عقیده دارند ممکن است اصلاح ریپل تا میانگین متحرک ۲۰ روزه (محدوده قیمتی ۸۰ سنت) ادامه داشته باشد.

اما برخی از کارشناسان هم با استناد به اینکه ریپل مقاومت خود را شکسته است می‌گویند این ارز به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. یک تحلیلگر عقیده دارد سطح یک دلار یک مقاومت معتبر برای ریپل محسوب می‌شود و این ارز در ادامه روند صعودی به سقف‌های جدیدی می‌رسد.

کوین‌کیج، تحلیلگر ارشد بازار عقیده دارد شروع روند صعودی ریپل نشانگر این است که این ارز توانسته نظر کمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را جلب کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • سلمان

    روم به دیوار..!!

  • قلی

    زیاد بکاربردن کلمه سیگنال مطلب را به بیراهه برده

  • جان

    بی سواد. وقتی از ۷۰ عبور کنه یعنی اشباع خرید و باید بفروشی و وقتی اومد زیر ۳۰ یعنی اشباع فروش و وقت خریده. سواد نداری اطلاعات غلط نزار. نکنه اینارو هم دانشگاه های ایران ب تو یاد دادن.

    • ناشناس

      دقیقا
      بنابراین جدی نگیرید
      محدوده ی ۱.۲۳ دلار ،روی 0.382درصد فیبو هست ،بالای این عدد بمونه راحت تا 1.40 بالا میاد
      ریپل همچنین منتظر فاند دادگاه هست و امید به برنده شدن ریپل رو فعلا تا 2 دلار به راحتی بالا می برد

    • محمد

      من تعجب کردم این چیه نوشته ؟؟؟
      الان باعث بدبختی یکسری آماتور بیچاره میشه.
      لطفاً این قسمت را هرچه سریعتر ویرایش کنید.

  • ناشناس

    سرش کم نباشی

  • مموتی

    خودت هم فهمیدی چی گفتی

  • ناشناس

    چرا مردم رو به بی راهه میکشی؟ ?مجبوری نظر میدی 4 نفرم بدبخت میکنی