کد مطلب: ۴۵۵۷۱۸

ورود و خروج آنلاین کارمندان با نرم‌افزار حضور و غیاب دینگ

ورود و خروج آنلاین کارمندان با نرم‌افزار حضور و غیاب دینگ

شرکت‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال راهی می‌گردند تا با ایجاد سهولت در انجام کار و حذف روندهای کاری اضافی، اثربخشی و بهره‌وری خود را افزایش دهند. اپلیکیشن آنلاین دینگ یکی از ابزارهای مفیدی است که می‌تواند از جنبه‌های متفاوتی به بخش نیروی انسانی شرکت‌ها و حتی مدیران کسب‌وکارهای کوچک، کمک کند تا امور حضور و غیاب و مدیریت کنترل تردد را آسان‌تر انجام دهند.

به عنوان مدیر یک شرکت، تصور کنید که برای ثبت حضور و غیاب کارکنان، از روش‌های دستی و سنتی استفاده می‌کنید. ثبت دقیق تردد کارکنان با این روش‌ها تقریبا غیر ممکن است؛ در عین حال، مدیر منابع انسانی در بین تمام کارهایی که باید انجام دهد، وظیفه کنترل تردد کارکنان را نیز بر عهده دارد که این امر موجب تلف شدن وقت و کاهش کارایی او می‌شود.

1234567

برخی دیگر از شرکت‌ها نیز از روش‌هایی مانند دستگاه حضور و غیاب کارتی استفاده می‌کنند. این روش که در حال حاضر نیز رایج است، هر چند خطا را کاهش می‌دهد، اما امکان تقلب در آن زیاد است. سیستم‌هایی پیشرفته‌تر مانند دستگاه اثر انگشت و تشخیص چهره نیز وجود دارند که علاوه بر هزینه بالا، دارای دردسرهای زیادی در نصب، نگهداری و استفاده هستند. علاوه بر این، با وجود اینکه در دسته سیستم‌های‌ با تکنولوژی بالا قرار می‌گیرند، پاسخگوی نیاز کسب‌وکارها و استارتاپ‌های مدرن نیستند. زیرا برخی از کسب‌وکارها، فعالیت‌های گسترده‌تری از یک مکان فیزیکی مشخص دارند و با در نظر گرفتن پیشرفت تکنولوژی در قرن حاضر و پیشروی فعالیت‌ها بر بستر اینترنت، سرویس‌های پیچیده دیگر چندان خوشایند نیستند.

موارد گفته شده بخشی از مشکلات این سیستم‌ها به شمار می‌روند. با این وجود، راه حل مناسب چیست؟ آیا سیستمی وجود دارد که بخش زیادی از نیازهای کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و یا استارتاپ‌ها را پوشش دهد؟

خوشبختانه باید بگوییم بله. امروزه با وجود دستگاه‌های ورود و خروج آنلاین، شما قادر هستید تا چندین شعبه از کسب‌وکار خود را نیز بدون نیاز به وجود سیستم های پیچیده و یا حضور فیزیکی در محل کار، بررسی کنید. یکی از روش های کنترل تردد و ورود و خروج آنلاین، استفاده از نرم‌افزار حضور و غیاب ( https://dingontime.com ) است که در ادامه با آن بیشتر آشنا خواهید شد.

سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ

234567

نرم‌افزار حضور و غیاب تحت وب دینگ می‌تواند به میزان زیادی به آسان شدن امور حضور و غیاب و موارد مربوط به آن کمک کند. در ادامه به بررسی ویژگی‌های دستگاه کوچک دینگ می پردازیم:

۱-نصب سریع و آسان

سیستم‌هایی مانند دستگاه حضور و غیاب کارتی، اثر انگشت، اسکن چهره و… نیاز به افراد متخصص برای نصب و راه اندازی دارند و همچنین باید بر روی سیستم رایانه شرکت پیاده سازی شوند. اما نصب و راه اندازی دستگاه دینگ ، هم از لحاظ سخت افزاری و هم از لحاظ نرم‌افزاری، به سادگی توسط هر فردی قابل انجام است.

۲-مدیریت و دسترسی آسان

سامانه حضور و غیاب آنلاین بر خلاف برخی از سیستم‌های دیگر، فعالیت‌های پچیده برای استفاده و مدیریت حضور و غیاب پرسنل ندارند. در واقع مدیران می‌توانند با کمک یک اپلیکیشن و پنل تحت وب با رابط کاربری ساده، به اطلاعات مختلفی از کارمندان دسترسی داشته باشند. این یعنی در مواقعی که امکان حضور فیزیکی مدیر وجود ندارد، مدیریت کارها طبق روال عادی انجام می‌شود.

۳-سیستم مبتنی بر وب و عدم نیاز به سرور

سیستم مبتنی بر وب و فضای ابری ، این امکان را فراهم می‌کند که مدیران در هر جایی و به وسیله دستگاه‌های مختلف مانند رایانه شخصی و یا موبایل، حضور و غیاب کارمندان را کنترل کنند و برای همیشه از دست صفحات اکسل و نرم افزارهای مشابه که دارای دردسر‌های زیادی هستند، راحت ‌شوند.

۴-کاربری آسان توسط کارمندان

بر خلاف سیستم‌های قدیمی، با کمک سامانه حضور و غیاب آنلاین دینگ ، کارمندان نیز می‌توانند به اطلاعات مختلفی دسترسی داشته باشند. آنها علاوه بر اینکه می‌توانند ساعات ورود و خروج خود را مشاهده کرده و گزارش گیری کنند، با کمک این اپلیکیشن، مشاهده ی میزان ساعت کاری، ثبت درخواست مرخصی، ماموریت و غیره نیز برای آنها امکان‌پذیر می‌باشد.

۵-مدیریت تیم‌های مجازی

345678

از آنجایی که سامانه حضور و غیاب آنلاین، یک سرویس مبتنی بر فضای ابری هستند، کارکنان می‌توانند هر جایی که باشند، زمان شروع و پایان کار خود را تنظیم کنند و از این رو مدیر نیز می‌تواند حتی در زمان‌هایی که کار به صورت دورکاری انجام می‌شود، زمان کار را کنترل کند. این کار با ثبت موقعیت جغرافیایی توسط مدیر امکان‌پذیر می‌باشد.

۶-مدیریت آسان و همزمان چند شعبه

در سیستم‌های سنتی، مدیریت شعبه‌های مختلف و رسیدگی به آن‌ها به صورت یکجا کاری دشوار است؛ چرا که هر شعبه نیاز به مدیریت جداگانه‌ای دارد. در حالی‌که سامانه دینگ این مشکل را برطرف می‌سازد.

دینگ چگونه به سهولت کار در کسب و کارهای کوچک و بزرگ کمک کرده است؟

در حال حاضر کسب‌وکارهای متعددی هستند که توانسته‌اند با کمک سامانه دینگ ، مدیریت حضور و غیاب خود را به آسانی انجام دهند؛ از شرکت‌های بزرگ گرفته تا فروشگاه‌های کوچک. از نکات قابل توجهی که صاحبین این کسب‌وکارها اشاره داشته‌اند، کنترل آسان‌تر ورود و خروج پرسنل، مدیرت همزمان شعب مختلف، گزارش‌گیری آسان و کاربری ساده اپلیکیشن حضور و غیاب دینگ بوده است که به آن‌ها در مدیریت بهتر و افزایش نظم کاری کمک کرده است.

سخن پایانی

شرکت‌ها با استفاده از ابزارهای مختلف به دنبال راهی می‌گردند تا با ایجاد سهولت در انجام کار و حذف روندهای کاری اضافی، اثربخشی و بهره‌وری خود را افزایش دهند. اپلیکیشن آنلاین دینگ یکی از ابزارهای مفیدی است که می‌تواند از جنبه‌های متفاوتی به بخش نیروی انسانی شرکت‌ها و حتی مدیران کسب‌وکارهای کوچک، کمک کند تا امور حضور و غیاب و مدیریت کنترل تردد را آسان‌تر انجام دهند.

برای آشنایی بیشتر با انواع پکیج‌ها و قیمت دستگاه حضور و غیاب دینگ می‌توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

https://dingontime.com/7580

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.