کد مطلب: ۶۶۷۳۲

وزارت ارتباطات سالانه ۳۵۰ میلیارد تومان در روستاها هزینه می‌کند

وزارت ارتباطات سالانه 350 میلیارد تومان در روستاها هزینه می‌کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هرساله ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه ICT در روستاهای کشور هزینه می‌کنیم.محمود واعظی در مراسم مشترک وزارت ارتباطات و وزارت کار در موضوع برنامه توسعه کسب و کار اشتغال پایدار (تکاپو) اظهارداشت: وزارت ارتباطات هرساله 350 میلیارد تومان در روستاها هزینه می‌کند. وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان

885543a029f42a29022f982706a733b5_XL.jpg وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: هرساله ۳۵۰ میلیارد تومان برای توسعه ICT در روستاهای کشور هزینه می‌کنیم.محمود واعظی در مراسم مشترک وزارت ارتباطات و وزارت کار در موضوع برنامه توسعه کسب و کار اشتغال پایدار (تکاپو) اظهارداشت: وزارت ارتباطات هرساله 350 میلیارد تومان در روستاها هزینه می‌کند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شغل مستقیم 3 تا 4 برابر شغل غیر مستقیم ایجاد می‌کند ، گفت: موضوع فاصله بین دانشگاه و صنعت نه تنها در ایران بلکه در اروپا نیز وجود دارد و فارغ التحصیلان دانشگاهی پس از خروج از دانشگاه نمی‌توانند برای شغلی آماده باشند.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی اگر درآمدزایی نکند قطعاً مشکلی دارد، گفت: اما این ذات بخش خصوصی نباید مانع از کمک به هم نوع شود، بلکه بهتر است بخش خصوصی نگاهی عبادی به یک شغل داشته باشد.

به گزارش فارس، واعظی ادامه داد: وقتی یک شغل ایجاد می‌کنیم یک خانواده خوشحال می‌شوند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه در 2 سال گذشته زیرساختهای شبکه ملی اطلاعات آماده شده، گفت: اکنون به دنبال ایجاد دسترسی و تولید محتوا هستیم و امروز نیز جلسه‌ای با موضوع شبکه ملی اطلاعات را برگزار خواهیم کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.