خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۸۳۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بال‌های دوج‌کوین چیده شد! / وقت خرید دوج‌کوین است؟

بال‌های دوج‌کوین چیده شد! / وقت خرید دوج‌کوین است؟

یک معامله‌گر هشدار می‌دهد که احتمالا دوج‌کوین قبل از شروع مرحله بعدی صعود خود یک عقبگرد قابل توجه داشته باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در حالی که همه انتظار داشتند بعد از برنامه ایلان ماسک قیمت دوج‌کوین روندی صعودی پیدا کند اما برخلاف تمام انتظارات ایلان ماسک در برنامه هیچ حرفی در رابطه با دوج‌کوین نزد و این ارز تا الان حدود ۳۳ درصد ریزش کرده است. اما سوال اینجاست که دوج‌کوین دوباره رشد می‌کند؟

لوما، یک تحلیلگر ارزهای دیجیتال در توئیت جدید خود گفت: معتقدم حضور ایلان‌ ماسک، مدیر عامل تسلا در برنامه SNL یک رویداد خبری است.

Capture 8

اما این تحلیلگر عقیده دارد ریزش قیمت دوج‌کوین بعد از برنامه کوتاه‌مدت است و این اصلاح را فرصتی برای خرید در کف قیمتی دانست.

این تحلیلگر عقیده دارد ریزش دوج‌کوین بعد از برنامه فرصتی برای خرید است اما اگر دوج‌کوین به زیر ۰/۴۰ دلار برسد کمی شوکه کننده است.
لوما تأکید می‌کند دوج‌کوین پس از اصلاح روند صعودی خود را در مسیر رسیدن به هدف ۱٫۰۰ دلار از سر می‌گیرد. اگر این تحلیل درست باشد، حرکت دوج‌کوین از ۰٫۴۵ دلار به ۱٫۰۰ دلار نشان دهنده سود بالقوه بیش از ۱۲۲٪ است.

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

منبع: THE DAILY HODL

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دمت گرم تجارت نیوز
    بورس ایران رو به سرانجام رسوندی
    حالا نوبت ارز دیجیتاله
    علی برکت الله

  • احمد

    من نمی دونم این کارشناسا چرا بعد از مشخص شدن همه چی می یان کارشناسی می کنن ?? دیدن داره بر می گرده اومده تحلیل می کنه من صبح ساعت ۷ خالی کردم دوجو خدارو شکر ساعت ۵ بعد از ظهر دوباره خریدم الان یکم دیگه باز خالی می کنم اقای کارشناس اسمتو می زاری کارشناس یه هفته بعدو نمی تونین چرا اسمتونو گذاشتین کارشناس ملتم گمراه می کنین اون روز همه گفتن بیت می ریزه منم از ترسم که این کارشناسای هیچی نابلد گفتن می ریزه ۵۰ درصد خالی کردم و می دونستم که حالا حالاها ریزش نداره ولی به کارشناسی غلط شما ماهم گمراه شدیم ، می خوام اینو بگم اقا کارشناسی مفت نکنین تو این بازارها تکنیکال کشکه فقط ابر قدرتها هستن که تایین می کنن چی می شه شما هم باید از موج سواری بگیری وگرنه هیچ کدوم از شما نمی تونین دقیق بگین چی می شه ، والا من خیلی از شما کارشناسترم ???

    • ناشناس

      دقیقا امد جان کارشنا ما بعد از اتفاق میاد تحلیل میکنه خیلی زحمت کشیدی کارشناس عزیز . قانونا باید قبلش تحلیل کنن نه حالا صد درصد درست ولی تا حدودی مو شکافی کنه تا طرف راه رو از چاه پیپیدا کنه

    • ناشناس

      خب دوج کی میاد بالا واسه ۱ دلار

  • ناشناس

    جمع کنید بابا این تحلیل تکنیکال و فاندامنتال و این حرفهای قلمبه سلمبه رو ،این موضوع هم فرصتی شده برا عده ای سودجو دکان باز کردن واس خودشون،من که تا الان یه تحلیل تکنیکال که درست از آب در بیاد ندیدم

  • محمد نجاری

    سلام دوستان با توجه به مطالعاتی که قبل از این توئیت های جنجالی ماسک در مورد دوج داشتم ایلان ماسک عاشق کار ها و معما های رمز آلود هست و طبیعتا انسان بسیار زیرکی هست که به این ثروت بی پایان دست یافته.او زیرکانه موضوع کمدی امروز را دوج کوین انتخاب کرد بدون این که حرفی در این موضوع بزنه!
    و مردم هم با توجه به شناختی که از او در رابطه با دوج داشتند پیش بینی افزایش قیمت دوج را کردند و با این پیش بینی ایلان ماسک به خواسته خود زود تر از اجراع برنامه رسید و نوش جونش و با خود گفت بدون این که حتی حرفی بزنم و خود را مورد نقد قرار بدم به هدفم رساندم.
    پس نیازی به تاثیر گذاری بیشتر نداشت و در مورد دوج حرف به خصوصی نزد زیرا به زودی با توئیت جدید میتونه افزایش بیشتر از این حرفا به دوج بده.به نظر شما لقمه ی به این چربی رو کسی میتونه نادیده بگیره؟اونم زمانی که هدف های زیادی رو باید به نام خودش تثبیت کنه؟!
    البته این نظر من هست شاید اشتباه باشه

    • ناشناس

      ???

  • سعید

    عزیزان بورس رابیادبیاورید وبااحتیاط کامل وارکنید خواهشا اونهای که پولی اضافه ندارن تواین مسیرنرن خیلی احتیاط کنید بازنشنویم لشکری شکست خورده شدیم

  • ناشناس

    بخرید .و تمام

  • ناشناس

    بیشتر از این اصلاح نداره الان خرید کنید

  • ناشناس

    والا من زمانی که ۸ هزار بود تعداد کم به قیمت و ازش کم خریدم،اگه ۰ شد زیاد غصه نخورم؛نمیفروشم تا آیندهء بیت‌کویین را به دست بیاره

  • محمد

    ایا دوج توواین ماه ب16 تومن میرسه؟؟؟

  • محمد

    همش درجا میزته تو 7و 8 تومن