کد مطلب: ۵۶۴۴۹۳

پیش‌بینی بیت‌کوین ۳۰۰ هزار دلاری تا پایان سال ۲۰۲۵ / بیت‌کوین ۴ میلیون دلاری چقدر محتمل است؟

پیش‌بینی بیت‌کوین ۳۰۰ هزار دلاری تا پایان سال ۲۰۲۵ / بیت‌کوین 4 میلیون دلاری چقدر محتمل است؟

یک هیات از متخصصان حوزه رمزارزها پیش‌بینی کردند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به بیش از ۳۱۸ هزار دلار خواهد رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، یک هیات از متخصصان حوزه رمزارزها پیش‌بینی کردند که قیمت بیت‌کوین تا پایان سال ۲۰۲۵ به ۳۱۸ هزار و ۴۱۷ دلار خواهد رسید. برخی از متخصصان معتقدند که تا پایان سال ۲۰۲۱ قیمت این رمزارز به ۱۶۰ هزار دلار می‌رسد.از سوی دیگر بیش از نیمی از این متخصصان فکر می‌کنند که تا سال ۲۰۵۰ جهان به سمت بیت‌کوینی شدن پیش می‌رود.

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین توسط متخصصان حوزه رمزارز

با افزایش آگاهی مردم نسبت به رمزارزها، چشم‌ها به روند قیمتی بیت‌کوین دوخته شده است. به همین منظور شرکت پژوهشی فایندر، مطالعه‌ای را در خصوص چشم‌انداز بیت‌کوین انجام داده است. در این پژوهش نظر ۴۲ متخصص حوزه رمزارز در خصوص آینده قیمتی بیت‌کوین پرسید شده است.

این هیات شامل مدیرعامل‌های شرکت مدیریت دارایی، مدیران صرافی‌های رمزارز، تحلیلگران حوزه رمزارز و اساتید دانشگاه بوده است. افرادی که در سالهای اخیر نظرات خود را در خصوص روند قیمتی بیت‌کوین اعلام کرده بودند.

جمع‌بندی فایندر نشان می‌دهد اگر چه برخی معتقدند که در میان مدت شاهد افت ارزش بیت‌کوین خواهیم بود اما تا دسامبر ۲۰۲۵، قیمت بیت‌کوین به ۳۱۸ هزار و ۴۱۷ دلار می‌رسد.

این شرکت اضافه کرد: « این پیش‌بینی ۶۱ درصد بیشتر از پیش‌بینی قبلی این شرکت در دسامبر ۲۰۲۰ بیشتر بوده ولی نسبت به پیش‌بینی ماه آوریل ۱۲ درصد تعدیل شده است.»

علاوه بر این تحلیلگران معتقدند در یک سناریوی خوش‌بینانه تا سال ۲۰۳۰ قیمت بیت‌کوین به ۴ میلیون و ۲۸۷ هزار و ۵۹۱ دلار می‌رسد. با این حال میانگین پیش‌بینی‌ها از رسیدن بیت‌کوین به سطح ۴۷۰ هزار دلاری تا سال ۲۰۳۰ خبر می‌دهد.
در مورد پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین تا پایان امسال هم اکثریت این هیات (۶۱ درصد) اعلام کردند که در حال حاضر بیت‌کوین کمتر از ارزش ذاتی خود در حال معامله است. با این حال میانگین قیمت برآوردی این متخصصان برای پایان سال، بیت‌کوین ۶۶ هزار و ۲۸۴ دلاری است.

سناریوهای بدبینانه و خوش‌بینانه

در این میان مارتین فرولر، مدیرعامل شرکت مورفر خوشبینانه‌ترین پیش‌بینی را دارد و معتقد است تا پایان سال ۲۰۲۱ شاهد بیت‌کوین ۱۶۰ هزار دلاری خواهیم بود. از سوی دیگر، پیش‌بینی جاستین چاه، معامله‌گر ارشد مالی شرکت ویو کمتر از میانگین است. او معتقد است بیت‌کوین تا پایان سال به کانال ۵۶ هزار دلاری خواهد رسید.

با این حال تمامی اعضای این هیات نگاه صعودی به روند بیت‌کوین ندارند. جان هاوکینس، استاد دانشگاه کانبرا معتقد است که در پایان سال هر بیت‌کوین ۲۰ هزار دلار ارزش خواهد داشت. دلیل این افت قیمت از نظر این استاد دانشگاه سازگاری کشورها با بیت‌کوین است که موجب تاثیر منفی رو قیمت این رمزارز می‌شود.

بر اساس این پژوهش، ۵۴ درصد از پیش‌بینی‌کنندگان معتقدند تا سال ۲۰۵۰ بیت‌کوین بر بازارهای مالی جهانی سلطه پیدا خواهد کرد.

منبع : bitcoin.com

مهمترین اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خنده داره. بی پشتوانه

    • محمد مهدی تاجمیری

      تومان ریال دلار یورو یوان روبل هم بدون پشت وانه هستند

  • ناشناس

    شایدم 500 میلیون دلار!! مرد حسابی چی میگی؟
    بیخود یک مشت آدم بی اطلاع را به کام نابودی میکشونید، این نوسانات دست دولت آمریکا برای کاهش اثر تورم است و در لحظه ای حباب را خواهد ترکاند.

  • منصور

    دوست عزیز من . تا 4 سال دیگه خیلی از سهم های موجود بازار سرمایه ایران هم بیشتراز 10 برابر و حتی برخی از آنها تا 20 برابر و بیشتر رشد می کنند . حالا چرا مردم بیان بیت کوئین 30 هزار دلاری و بیشتر بخرند و چگونه نگهداری کنند ( بحث کیف پول و هکر ها و تحریم و… ) تا حالا تا چند سال دیگر چه شود ؟

    • ناشناس

      اگه یک درصد میدونستم که رمز ارزها تحت اختیار ایرانه هیچ وقت سمتش نمیرفتم.
      بورس خیلیارو بیچاره کرد چون کثیفه و دست یه عده خاص هستش.
      اگه شما میخواید برید تو بورس کسی هم اجبارتون نکرده بیاید بیتکویین بگیرید هرچند کیف پولتون پر از بیتکویینه

    • آرمین

      اگه دست ایرانی ها نیست, چطور موقع ثبت نام سلفی و عکس کارت ملی و اطلاعات جد و آبادمون و میخوان؟
      اینا داخل با صرافی داخلی کار خودشونو میکنن با یه نیم نگاهی به قیمت اونور!
      مثال: فاجعه کریپتولند

    • دکتر یوسفی

      اقا اگر میخوای سرت کلاه نره باید فقط ترید کنی
      میدونی که همونجور که تو ارز دیجیتال گرداننده داریم ، بورس هم بازیگردان زیادی داره…

    • محمد مهدی تاجمیری

      بازار سرمایه اصلا با بازار ارزهای دیجیتال قابل موقایسه نیست این فقظ راهی برای پرداخت های بدون مرز هست و مانند هرچیزی عرضه و تقاضاد داردبازار بورس هر کشوری برای رشد نیاز به سیاست گزاری های درست در هر زمینه ای دارد

  • ناشناس

    از منبع مطلب، کاملا میشه فهمید که در این مقاله اصلا تبلیغاتی صحبت نشده :))))))))))))))))))

    • محمد مهدی تاجمیری

      دوستان توجه کنید تاریخ نظر را که مال کی هستشحالا یه سوال الان بیت چنده؟ بله تا سقف 69000 دلار پیش رفتاین چیزی بوده که همیشه در این بازا اتفاق افتاده

  • پوررحیمی

    ای بابا دست بردارید با همین حرفها من به چاه افتادم ! فعلا که شرایط برای کل بازار کریپتو داغون شده ! رو چهل هزار خرید کردم مثلا هولدر هستم . خدا کنه تا آخر سال خوب شه

  • ناشناس

    بیت کوین ۱۰ سنتی در راه است.این مردم بیچاره را اینقدر گول نزنید.

    • علی

      خواب دیدی

    • ناشناس

      چرا

  • محمد نایب

    باسلام و احترام خواهشمندم از مردم جامعه ایران در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری نکنند چون پشتوانه و پاسخگویی ندارد بهترین جایی سرمایه گذاری در فقط طلا است…

  • ناشناس

    قشنگ معلومه خودتون بیت کوین دارید!
    هر موقع بیت کوین میریزه از این تیترها میزنید !
    اولین چیزی که از یه خبرگزاری انتظار میره بی طرف بودنشه!

  • ناشناس

    یعنی این سیستم جهانی بانکداری با میلیارد ها دلار ثروت و میلیونها کارمند و مدیر اجازه می دهند که رمز ارزها سیستم آنها را نابود کند؟ فقط این یک روش برای پول شویی مافیایی ها هست و باقی می ماند ولی در حدی خاص.

    • ناشناس

      کنار نمیگذارند تقیر ایجاد میکنند

  • دکتر یوسفی

    حتما بخونید…
    با سلام خدمت دوستان
    اولا همه ما می دونیم که کسی که میخواد وارد بازار پر ریسک پر ریسک پر ریسک ارزهای دیجیتال بشه اینو میدونه که باید پول کناره و اضافه ای رو وارد کنه که اصلا واسش مهم نباشه که اگر سرمایه ش صفر شد، دو دستی نزنه توو سر خودش 🙂
    دوما دنیا داره میره سمت ارز دیجیتال ، چه بسا الان معاملات دولت ها که در تحریم به سر می برند با ارز دیجیتال است.( راهی برای دور زدن تحریم ها)
    سوما شما از امریکایی ها و کشورهایی که واحد پولشون دلار است بیشتر سود میبرید زیرا برای اونها فقط سود حاصله از افزایش سهام یا ارز هست ولی شما علاوه بر اوون توو کشورمون امسال دارین 100 دلار ارز دیجیتال میخرید با نرخ مثلا 25 هزارتومن ولی 4 سال دیگه دلار شده 200 هزارتومن و اینکه خود ارز هم رشد کرده ، پس حتی تا 4 سال دیگه رشد سهم یا ارز رو نداشته باشید حداقل 4 سال دیگه 100 دلار 200 هزارتومنی دارید. برای این سود دو جانبه بعضی ها از ارز دیجیتال میلیونر شدند!
    موفق باشید.