کد مطلب: ۵۵۳۱۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری / نهنگ‌ها حرکت کردند!

پیش‌بینی بیت‌کوین ۵۰ هزار دلاری / نهنگ‌ها حرکت کردند!

 سرانجام بیت‌کوین به مقاومت حیاتی خود در سطح ۴۰ هزار دلار رسید. ارزش بازار این ارز حدود ۷۵۰ میلیارد دلار است و قیمت بیت‌کوین در بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرانجام بیت‌کوین به مقاومت حیاتی خود در سطح ۴۰ هزار دلار رسید. ارزش بازار این ارز حدود ۷۵۰ میلیارد دلار است و قیمت بیت‌کوین در بالاترین سطح خود در سه هفته اخیر قرار دارد.

طی چند روز گذشته بیت‌کوین روندی صعودی پیدا کرده و رسیدن این ارز به محدوده مقاومت ۴۰ هزار دلار با ارزش معاملات بالا، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران بازار را به روند صعودی امیداوار کرده است. بعد از قانونی شدن بیت‌کوین در کشور السالوادور علاقه کشورهای آمریکای لاتین به پذیرش بیت‌کوین بیشتر شده است.

طبق گفته تحلیلگران بلومبرگ، اگر بیت‌کوین بالای مقاومت ۴۰/۵ هزار دلار تثبیت شود احتمال رشد تا ۵۰ هزار دلار کم نیست.

از طرفی بیت‌کوین هر روز بیشتر به جمع ثروتمندان و میلیاردرها نفوذ می‌کند. پل‌تودور جونز، مدیر یک صندوق سرمایه‌گذاری هم در رابطه با بیت‌کوین گفت: «بیت‌کوین به پرتفوی دارایی تنوع می‌دهد و بازدهی خوبی دارد.»

Screenshot 1

دیروز شرکت میکرواستراتژی هم دو اعلامیه منتشر کرد. اول اینکه ۵۰۰ میلیارد دلار اوراق قرضه شرکتی به رسید سال ۲۰۲۸ را نقد کرده و قصد دارد این مبلغ را در بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کند. دومین اعلامیه این است که این شرکت قصد دارد فروش عمومی سهام کلاسA را در دستور کار قرار بدهد.

این شرکت در حال حاضر ۹۲ هزار بیت‌کوین به ارزش ۲/۲ میلیارد دلار در خزانه خود نگهداری می‌کند و احتمالا قصد دارد سهام عمومی بفروشد و دارایی‌های خود در بازار کریپتوکارنسی را افزایش دهد.

Screenshot 2

این شرکت در ادامه نوشت: «گستردگی منابع بیت‌کوین ما ریسک سرمایه‌گذاری را بیشتر می‌کند اما سرویس‌دهی شرکت ما به مقدار زیادی وجه نقد نیاز دارد و ممکن است ما از تجارت خود نتوانیم این مقدار وجه نقد برای پرداخت بدهی‌ها را تامین کنیم.»

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.