خبر مهم:

کد مطلب: ۵۷۹۲۳۸

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین تا پایان سال

پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، اتریوم و دوج‌کوین تا پایان سال

یک تحلیلگر مشهور در توئیتر با بیش از ۷۵ هزار فالوئر معتقد است تا پایان سال شاهد بیت‌کوین ۸۰ هزار دلاری و دوج‌کوین ۰٫۵ دلاری خواهیم بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان سقوط اخیر بازار رمزارزها، دوج‌کوین هم افت سنگینی را تجربه کرده است. اما مشکلات این رمزارز با سقوط بازار شروع نشد. این ارز دیجیتال بخش عمده‌ای از رشد و ارزش خود را از هیاهوی اطراف خود گرفته است.

هر زمان که افرادی چون ایلان ماسک در مورد این رمزارز حرف می‌زدند، شاهد رشد چشمگیر دوج بودیم. همین موضوع باعث شده تا سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید به این دارایی تمایل نشان دهند و رشد ۲۱هزار درصدی دوج و رسیدن آن به سقف تاریخی ۷۳ سنتی را رقم بزنند.

پس از رسیدن به سقف تاریخی ۷۳ سنتی، دوج تاکنون سقوط‌های متعددی را تجربه کرده است. اگر چه در حال حاضر دوج‌کوین نسبت به سقف تاریخی خود ۶۰ درصد پایین‌تر معامله می‌شود، اما سرمایه‌گذاران همچنان نسبت به آینده بلندمدت این ارز خوش‌بین هستند.

ارائه پیش‌بینی‌های پایان سال

پدرخوانده کریپتو که یک تحلیلگر مشهور در توئیتر به حساب می‌آید و بیش از ۷۵ هزار فالوئر دارد، نسبت به آینده دوج‌کوین خوش‌بین است. این تحلیلگر پیش‌بینی کرده که بیت‌کوین تا پایان سال ۸۰ هزار دلار و اتریوم ۱۰ هزار دلار خواهد شد. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، اتریوم رشدی ۲۰۰ درصدی را به ثبت خواهد رساند.

پدرخوانده کریپتو نسبت به کاردانو دیدگاهی محافظه‌کارانه‌تر داشته و آنرا تا پایان سال ۴ دلار پیش‌بینی کرده است. از نظر او بایننس هم با رشدی ۲۰۰ درصدی به ۱۲۰۰ دلار خواهد رسید.

این تحلیلگر معتقد است که تا پایان سال شاهد دوج‌کوین ۵۰ سنتی خواهیم بود که از سقف تاریخی این ارز همچنان پایین‌تر است. سولانای ۶۰۰ دلاری، ریپل ۲٫۸ دلاری و لینک ۱۰۰ دلاری هم از دیگر پیش‌بینی‌های این سرمایه‌گذار است.

از زمان سقوط دوج‌کوین در هفتم سپتامبر، این رمزارز در پیدا کردن روند صعودی دچار مشکل شده است. اصلاح صعودی اگر چه مشاهده شده ولی هم مقیاس با سقوط نبوده است. در حال حاضر دوج‌کوین در محدوده ۲۴ سنتی معامله می‌شود و در یک هفته اخیر افتی ۱۸ درصدی را به ثبت رسانده است.

مهمترین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌‎نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همین تحلیلگران مثلا بزرگ چهار ماه پیش میگفتن تا سپتامبر ارزش بیت کوین زیر ۸۰ هزار دلار نخواهد بود.

  • عرفان

    بچه بیا پایین سرمون درد گرفت

  • ناشناس

    این فک کنم در مورد ارز هیچ چیزی نمیدونه

  • seyed mokhtar

    با سلام. انشالله در ۹ اکتبر یعنی ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰ در شهر شوگرلند تگزاس اولین جشنواره دوج کوین آغاز خواهد شد قیمت دوج کوین به 1 دولار خواهد رسید

    • ناشناس

      دولار؟

  • ناشناس

    تا چهار ماه آیند بیت کوین شصت هزار دلار خواهد شد.

  • ناشناس

    اگه بخواین طبق دوره های گذشته قیمت بیت کوین رو پیش بینی کنین، بیت کوین میتونه تا ۶ ماه دیگه ۱۵ هزار دلار رو هم ببینه! تو معاملاتتون احتیاط کنین!

  • ناشناس

    سلام کسی میتونه راهنمایی ام کنه من چه ارزی بخرم ، تازه وارد شدم و میترسم عین بورس نشه

    • ناشناس

      دوج کوین

  • ناشناس

    این اقا پدرخوانده کیرپتو نبوده احتمالا ناپدریش بوده چشم بازارم با این همه فالور کور کرده.تحلیلگران مطرح چیزی جز دروغ تحویل مردم نمیدن چون نونشون توی دروغ گفته.ایشون قطعا نتنها پدر پدر پدر خواندش نبوده بلکه حتی نمیدونه کریپتو رو با کدوم.ک مینویسن که یه همچین مزخرفاتی بلقور کرده.فقط کافیه بیت یکمی بره بالا تحلیلگران مطرح شروع کنن به چرتو پرت گفتن و یکمی بره پایین رسانه بگن ریزش سنگین بیت کویین.منظورم بیت کویینه ها با بیت کوین اشتبا نگیرید چون این دوتا با هم فرق دارن البته بیت کورنم داریم اونم یه ارز جدیده ینده خوبی داره ???

  • ناشناس

    باسلام، خدمت شما عرض کنم من انرژی قدرت ماورائی دارم، هر چیزی را که پیش بینی کردم درست همون شد، مثلا قیمت بیت کوین ۷سال پیش گفتم بالای یک میلیارد میرسد همین شد، نمیخوام توضیح بدم چه چیزایی پیش بینی کردم که همش درست از آب دراومد، خلاصه مطلب میخوام بگم بدونید که قیمت دوج کوین طی مدت ۴سال و ۳ماه دیگر میشود یک میلیاردو سیصد میلیون تومان،،، بله مطمئن باشید، به کسی هم اجبار نشد بخرید یا نخرید، کسی بدونه قدرت ماورائی یعنی چه؟ مطمئنن میدونه من چی گفتم،،، موفق باشید?

  • ناشناس

    حالا که هر کی از راه میرسه نظر میده به نظرم ریال بخرید بادرود