کد مطلب: ۵۷۴۰۸۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

پیش‌بینی قیمت ۳ ارز دیجیتال / کاردانو ۳ دلاری می‌شود؟

پیش‌بینی قیمت ۳ ارز دیجیتال / کاردانو ۳ دلاری می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز، بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار رسیده و احتمالا رشد قیمت این ارز باعث روند صعودی آلت‌کوین‌ها می‌شود. در این گزارش روند قیمتی چند آلت‌کوین را بررسی می‌کنیم. اتریوم  اتریوم از کف قیمتی هزار و ۷۰۰ دلار در ماه آگوست شروع به رشد کرد و حالا در محدوده ۳ هزار و ۳۰۰ دلار

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیت‌کوین به ۵۰ هزار دلار رسیده و احتمالا رشد قیمت این ارز باعث روند صعودی آلت‌کوین‌ها می‌شود. در این گزارش روند قیمتی چند آلت‌کوین را بررسی می‌کنیم.

اتریوم

اتریوم از کف قیمتی هزار و ۷۰۰ دلار در ماه آگوست شروع به رشد کرد و حالا در محدوده ۳ هزار و ۳۰۰ دلار معامله می‌شود.

اتریوم یک محدوده حمایت قوی روی محدوده ۲۹۸۱ دلار دارد و اگر قیمت این ارز بالای ۳۳۴۰ دلاری تثبیت شود می‌توان قیمت ۴۰۰۰ دلار را برای هدف بعدی اتریوم متصور شد اما اگر اتریوم نتواند مقاومت خود را پشت سر بگذارد تا محدوده ۳۰۰۰ دلار اصلاح می‌کند.

از دست رفتن محدوده سه هزار دلار می‌تواند اولین نشانه پایان روند صعودی باشد و احتمالا شکست این ناحیه حمایت می‌تواند اصلاح اتریوم تا میانگین متحرک ۵۰ روزه یعنی قیمنت ۲۳۰۰ دلار را محتمل کند.

کاردانو

کاردانو در یک ماه اخیر رشد زیادی داشت و یکی از اصلی‌ترین دلایل رشد این ارز راه‌اندازی قراردادهای هوشمند بود.

کاردانو یک مقاومت در محدوده ۲/۷۳ دلار داشت اما امروز این مقاومت را شکست و احتمال این ارز تا محدوده سه دلار رشد می‌کند.

شاخص مقاومت نسبی در محدوده اشباع خرید قرار دارد و این یعنی خریدار برای کاردانو زیاد است. کاردانو در محدوده قیمتی ۲/۵ دلار تقاضای زیادی دارد و اگر این محدوده شکسته شود کاهش قیمت در مرحله اول تا ۲/۲ دلار و اگر این محدوده هم شکسته شود ریزش تا ۱/۸۷ دلار ادامه دارد.

ریپل

ریپل از مقاومت ۱/۱ دلار عبور کرد و حالا در محدوده ۱/۲۴ دلار معامله می‌شود.

به نظر می‌رسد ریپل پتانسیل رشد تا محدوده ۱/۷۰ دلار را دارد اما فشار فروش در این محدوده زیاد است. اگر محدوده ۱/۷۰ سنت شکسته شود احتمال رشد این ارز تا محدوده دو دلار وجود دارد.

در صورتی که قیمت ریپل نتواند از محدوده ۱/۳۵ دلار عبور کند احتمال کاهش قیمت تا یک دلار وجود دارد. افزایش عرضه در محدوده یک دلار می‌تواند باعث ریزش ریپل تا میانگین متحرک ۲۰۰ روزه یعنی محدوده قیمتی ۸۴ سنت شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.