خبر مهم:

کد مطلب: ۵۳۲۱۱۳

تحلیلی درباره آینده یکی از ارزهای دیجیتال

کاردانو بخریم یا نخریم؟

کاردانو بخریم یا نخریم؟

بازار ارزهای دیجیتال روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و برای برخی از فعالان سوال است که درباره خرید هرکدام از این ارزها چه اطلاعاتی نیاز دارند. تجارت‌نیوز در تحلیل‌هایی سعی داشته درباره هرکدام از این ارزها اطلاعات کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار ارزهای دیجیتال روزهای پرنوسانی را پشت سر می‌گذارد و برای برخی از فعالان سوال است که درباره خرید هرکدام از این ارزها چه اطلاعاتی نیاز دارند. تجارت‌نیوز در تحلیل‌هایی سعی داشته درباره هرکدام از این ارزها اطلاعات کاربردی را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

گروه مدیریت سرمایه فاینوست در تحلیلی به سوالاتی درباره کاردانو پاسخ داده است. اکبر وفائی، تحلیلگر این گروه در تجارت‌نیوز نوشته است: کاردانو که با نماد(ADA)در بازار کریپتو معامله می‌شود،به اصطلاح یک ارز نسل سومی به حساب می‌آید. لازم به ذکر است که نسل اول بیت‌کوین و نسل دوم اتریوم است.

حدود دوسال زمان برد تا آقای هاسکینسون، مدیرعامل شرکت کاردانو،ارز (ADA)را لانچ (عرضه) کند. در این نوشته برآنیم که(ADA)را از منظر تکنیکال و بنیادی تحلیل و بررسی کنیم تا به یک جمع‌بندی برسیم که ارزش خرید و سرمایه‌گذاری در حال حاضر دارد یا خیر.

(ADA):نسل سوم رمزارزها

نسل اول رمزارزها که بیت‌کوین لیدر این نسل شده، (asset base) دارایی‌محور هستند و برای نگهداری و انتقال ارزش استفاده می‌شوند. نسل دوم رمزارزها، محور فعالیت و توسعه آنها در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (Defi) است که وظیفه ابزاری در شبکه ایفا می‌کند. در نهایت به نسل سوم می‌رسیم که محوریت آن الگوریتم مقیاس‌پذیری است. منظور از الگوریتم مقیاس‌پذیری این است که تعداد تراکنش بیشتری در یک ثانیه داشته باشیم.

سابقه و چشم انداز کاردانو:

مجموعه کاردانو پروژه‌ای در پنج مرحله برای ارتقاء شبکه دارد که سه مرحله آن انجام شده که آخرین پروژه انجام شده آن هارد فورک نام دارد که یک انشعاب از شبکه ایجاد کرده که در این فورک ارز جدیدی ارائه نشده است. همچنین شبکه کاردانو پذیرای قراردادهای هوشمند است که قابلیت نگهداری توکن‌ها در شبکه تا زمان اجرای قرارداد در آن وجود دارد.

وضعیت تکنیکالی:

از نظر تکنیکال نمودار روزانه (ADA) دو محدوده حمایتی قوی در ۰٫۱۶ دلار و ۰٫۳۶ دلار دارد که همانطور که مشاهده می‌کنید در مارس سال ۲۰۲۰ وارد یک کانال صعودی شده که واکنش های قابل توجهی در سقف و کف کانال به ویژه درماه نوامر و دسامر ۲۰۲۰ داشته که با ایجاد پتانسیل رشد ۱۰۰۰ درصدی را به انجام رسانده که در حال حاضر در محدوه ۱ تا ۱٫۵ به صورت رنج درحال کف سازی است. در محدوده ۱٫۵ دلار مقامت قابل توجهی دارد که تارگت میان مدت ۲٫۵ دلار برای این ارز می‌توان شاهد بود
و همچنین تارگت بلندمدت ۷ دلاری برای (ADA) دور از دسترس نیست.

(با توجه به اینکه این تحلیل برای روز نخست اردیبهشت ماه است بنابراین اعداد برای تا پیش از آن روز است.)

1 16

جمع‌بندی:

با تحلیل‌های انجام شده ارز(ADA) از نظر بنیادی در وضعیت قابل قبولی قرار دارد و مستعد رشد با گذر زمان و تکمیل پروژه‌های در دست اجرا است. از نظر تکنیکالی ارز پس از رشد ۱۰۰۰ درصدی که در یک سال گذشته تجربه کرده نیاز به اصلاح زمانی و قیمتی دارد که محدوده یک دلار قیمت بسیار جذابی برای خرید می‌تواند باشد ولی در محدوده فعلی شاهد ریسک قیمتی هستیم اما با پذیرش ریسک با دید بلندمدت برای سرمایه‌گذاری مناسب است.

این تحلیل‌ها صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و به معنای توصیه برای خرید یا فروش آنها نیست.

پیش‌بینی‌های دیگر را در صفحه ارزدیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با توجه به آینده بسیار روشن برای ارز هدفمند کاردانو، الان ورود به ارزهای دیجیتال ( بدلیل ریزش شدید قیمتها) بسیار پر ریسک بوده و لطفا به کسی توصیه نشود.

  • ناشناس

    کاردانو ایندش روشنه به نظر من

    • ناشناس

      بنظر کاردانو پیشرفت های میکنه ٪ من تو یه کانال خارجی بودم و گفت گو هاشون رو ترجمه میکردم فکر کنم افزایشی هست به گفته خارجی ها

  • ناشناس

    تحلیل ها درمورد ارزهای دیجیتال عالی هستند
    ممنون تجارت نیوز

  • ناشناس

    کاردانو این چند روز همش منفی ،از ۷۸ مونده ۷۴مرتب درجا،،بقیه هم در جا زدند ولی ی حرکتی کردن