کد مطلب: ۵۴۳۴۸۷

سیاست‌های چین علیه ماینرها کف جدیدی برای بیت‌کوین ثبت کرد

در جریان معاملات امروز بیت‌کوین به زیر سطح ۳۴ هزار دلاری سقوط کرد تا کف جدیدی برای این رمزارز به ثبت برسد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان معاملات امروز صبح بازار رمزارزها بیت‌کوین کف جدید دیگری را به ثبت رساند و به زیر ۳۴ هزار دلار هم رسید. این دومین باری است که در یک هفته قیمت بیت‌کوین به زیر ۳۵ هزار دلار می‌رسد.

در میان ترس، نااطمینانی و شک معامله‌گران، بسیاری از قراردادهای آتی به سرعت لیکوئید شدند و این در حالی است که طی یک هفته گذشته قیمت بیت‌کوین بارها در محدوده ۴۰ هزار دلاری نوسان کرده است. نوسانی که برای افرادی که در چند ماه اخیر به شبکه بیت‌کوین پیوستند، تجربه‌ای تازه است. همین موضوع باعث شد تا بسیاری از سرمایه‌گذاران این محدوده را کف جدید بیت‌‌کوین بدانند و اقدام به خریدهای بزرگ بزنند.

مایکل سیلور، مدیر عامل شرکت میکرواستراتژی در همین خصوص اعلام کرده که نوسان قیمتی بیت‌کوین باعث شده که برخی سرمایه‌گذاران در کوتاه‌مدت بازدهی را به دست بیاورند که در یک دهه گذشته بی‌سابقه بوده است. چند روز پیش این شرکت ۲۳۰ بیت‌کوین با قیمت بالای ۴۰ هزار دلار خریداری کردند تا کل دارایی بیت‌کوین این شرکت به ۹۲ هزار عدد برسد.

پس از ممنوعیت بانکها و دیگر موسسات مالی از فعالیت در بازار رمزارز، سیاست‌گذاران بانکی حالا سختگیری‌های بیشتری را روی ماینرها و معامله‌گران اتخاذ کرده است. معاون نخست‌وزیر چین در بیانیه‌ای اعلام کرد که این مقررات سختگیرانه برای محافظت از سیستم مالی چین به تصویب می‌رسند.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را از صفحه ارز دیجیتال تحارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.