کد مطلب: ۵۶۶۶۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

رمزارز به داد سیل‌زدگان رسید! / کمک‌ مالی فعالان بازار رمزارزها به سیل‌زدگان چینی

رمزارز به داد سیل‌زدگان رسید! / کمک‌ مالی فعالان بازار رمزارزها به سیل‌زدگان چینی

بعد از وقوع سیل در استان هنان چین سه شرکت بزرگ فعال در حوزه رمزارزها صدها میلیون یوان به سیل‌زدگان کمک کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سه شرکت فعال در حوزه رمزارزها صدها میلیون یوان به استان هنان چین که دچار سیل مرگبار شده است کمک کردند.

Bitmain اولین شرکتی بود که اعلام کرد مبلغ ۱۰ میلیون یوان (۱/۵ میلیون دلار) به یک خیریه در استان هنان چین که سیل در آن باعث کشته شدن ۱۲ نفر و خسارات زیاد شد اهدا کرده است.

این شرکت یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاه ماینر بیت‌کوین است. بعد از اعمال سرکوب‌ رمزارزها توسط دولت چین تجارت این شرکت تحت تاثیر قرار گرفته است و فروش ماشین آلات خود را به تعویق درآورده است. با این حال بازار خارج برای محصول این شرکت تقاضا دارد.

همچنین crypto FTX که یک شرکت فعال در حوزه مبادله رمزارزها است حدود ۱۰ میلیون یوان به یک خیریه در هنان کمک کرده است و این در حالیست که هرگونه معامله رمزارزها در چین غیرقانونی محسوب می‌شود و کسب و کار این شرکت فعلا تا انتقال به خارج از مرزها تعطیل است.

Ant group هم که تولیدکننده دستگاه‌های مرتبط با رمزارز است ۱۰۰ میلیون یوان به خیریه‌های هنان اهدا کرده و گفت: این پول برای خرید تجهیزات و وسایل پیشگیری از سیل هزینه خواهد شد.

این اقدام شرکت‌های فعال در حوزه رمزارزها با استقبال مردم چین همراه شده و این نشان‌دهنده این موضوع است که این شرکت‌ها مسئولیت اجتماعی خود را فراموش نکردند. مدیر bitmain در یک مصاحبه گفت: این همان کاری است که باید انجام دهیم.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.