کد مطلب: ۷۲۵۶۲۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی میان‌رده ۲۰۲۳ سامسونگ/ ویژگی‌های گلکسی A۵۴ چیست؟

بهترین گوشی میان‌رده 2023 سامسونگ/ ویژگی‌های گلکسی A54 چیست؟

گوشی جدید سامسونگ یعنی A54، اوایل سال 2023 معرفی می‌شود و با توجه به ویژگی‌های این دستگاه انتظار می‌رود که جزو گوشی‌های میان‌رده بالا قرار بگیرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ، در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی از سری گلکسی A است. این دستگاه سامسونگ گلکسی A54 خواهد بود. این گوشی جدید ممکن است جزو گوشی‌های میان‌رده عالی سامسونگ قرار بگیرد.

وبلاگ GalaxyClub ادعا می‌کند که شنیده است که یک گوشی هوشمند جدید به نام Samsung SM-A546B، با باتری‌ به نام EB-BA546ABY و با ظرفیت نامی 4905 میلی آمپر ساعت عرضه می‌شود.

گلکسی A54 ممکن است دقیقاً در وسط محدوده گوشی‌های هوشمند اندرویدی سامسونگ در سال 2023 قرار بگیرد، با این حال گفته می‌شود که با به‌روزرسانی‌های بالقوه دوربین و طراحی بالا عرضه خواهد شد. حتی ممکن است با پنل پشتی جدید قابل مقایسه با سری S23 پرچمدار سال آینده عرضه شود.

تغییرات دوربین گلکسی A54 نسبت به A53

طبق گزارش‌های قبلی، سامسونگ قصد دارد که مگاپیکسل دوربین اصلی این دستگاه را کاهش دهد. یعنی، سنسور 64 مگاپیکسلی در گلکسی A53 را برای جایگذاری سنسور کوچکتر 50 مگاپیکسلی کنار خواهد گذاشت.

علاوه بر این، گلکسی A54 ممکن است از سنسور عمیق استفاده نکند. این امر به این دلیل است که دوربین اصلی عملکرد جمع‌آوری داده‌های عمیق خاص خود را دارد. البته سامسونگ گلکسی A52 و گلکسی A53 نیز دارای ویژگی‌های بسیاری برای اینکه در سطح پرچمدار باشند، هستند.

این گوشی‌های هوشمند از مقاومت در برابر آب، صفحه نمایش با نرخ تازه‌سازی (رفرش) بالا و بلندگوهای استریو پشتیبانی می‌کنند. بنابراین، گلکسی A54 نیز با بسیاری از ویژگی‌های پرچمدار عرضه خواهد شد.

در واقع، گزارش‌هایی وجود دارد که دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 ممکن است دارای یک سنسور جدید پرچمدار باشد. همچنین، این گوشی از اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5 نیز بهره می‌برد. علاوه بر این، این دستگاه به طور رسمی در کنار چندین مدل گلکسی متوسط ​​تا پایین‌رده دیگر عرضه خواهد شد.

گلکسی A54 همچنین با دوربین‌های سه‌گانه پشتی پیشرفته عرضه می‌شود، این در حالی است که A53 با دوربین‌های چهارگانه در سال 2022 عرضه شد.

باتری گلکسی جدید چند میلی آمپر است؟

گفته می‌شود که سامسونگ گلکسی A54 اکنون از نظر ظرفیت باتری با تغییراتی مشابه در طراحی و دوربین‌های پشتی خود، عرضه خواهد شد. البته این در حالیست که ممکن است در مقایسه با بقیه پیشرفت‌های احتمالی گوشی‌های هوشمند میان‌رده اندرویدی نسبت به A53 موجود، ضعیف باشد.

از آنجایی که گلگسی A53 دارای باتری 4860 میلی‌آمپر ساعت است که به ظرفیت معمولی 5000 میلی‌آمپر ساعت گرد می‌شود، این مدل ارتقایافته احتمالی را می‌توان تا حدود 5100 میلی‌آمپر ساعت افزایش داد. بنابراین، اگر این نشت دقیق باشد، گلکسی A54 می‌تواند به‌عنوان باتری بزرگتر به بازار عرضه شود.

اطلاعات زیادی درباره سامسونگ گلکسی A54 یا مواردی که سامسونگ می‌خواهد درباره آن دستگاه جدید ارائه کند وجود ندارد، اما باتوجه به بررسی‌های انجام شده احتمال اینکه تراشه Exynos 1380 در این دستگاه به کار برده شود، وجود دارد.

با نزدیک‌تر شدن به انتشار احتمالی، هر زمان که باشد، به احتمال زیاد مشخصات و جزئیات بیشتری در ماه‌های آینده فاش خواهد شد.

همچنین، این گوشی میان‌رده سامسونگ از فناوری 5G هم بهره‌مند است. در ضمن، این مدل ممکن است به Exynos 7904 SoC مجهز باشد که می‌تواند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی جفت شود.

سامسونگ معمولاً هر سال نسل جدید گوشی‌های سری گلکسی A خود را در اوایل سه ماهه اول عرضه می‌کند. البته برخی معتقدند که عرضه Galaxy A54 5G به احتمال زیاد در ژانویه 2023 اتفاق می‌افتد، یعنی در واقع تقریبا دو ماه زودتر از عرضه مدل‌های قبلی A5X است.

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی A سامسونگ ترکیبی مناسب از عملکرد و مقرون به‌صرفه بودن هستند. در مارس 2022، این شرکت از جدیدترین نسخه از سری متشکل از Samsung Galaxy A53 5G و Samsung Galaxy A33 5G رونمایی کرد.

مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به حوزه تکنولوژی و استارتاپ را در صفحه اختصاصی اخبار استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام چندان موارد خاصی مطرح نشد امیدوارم شرکت کره ای تلاش بیشتری از خود نشون بده