کد مطلب: ۵۵۷۹۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آیا یورو دیجیتال تقاضا دارد؟

آیا یورو دیجیتال تقاضا دارد؟

پابلو اوربیولا از اعضای تیم تنظیم دیجیتال بانک‌های اسپانیا از مقامات مالی اروپا خواسته تا در رابطه با انتشار احتمالی یورو دیجیتال به دقت تحقیق کنند.  

به گزارش تجارت‌نیوز ، پابلو اوربیولا یکی از اعضای تنظیم دیجیتال بانک‌های اسپانیا از مقامات مالی اروپا خواسته تا در رابطه با انتشار احتمالی یورو دیجیتال به دقت تحقیق کنند.

اوربیلا در یک کنفرانس بانکداری اروپا گفت: با وجود نیاز زیاد به بانک مرکزی ارزهای دیجیتال هنوز دقیقا مشخص نیست یوروی دیجیتال چه نوع تقاضایی را برآورده می‌کند. با توجه به نوآوری‌های زیاد در بازار کریپتوکارنسی مشخص نیست فعالان این بازار به دنبال چه خدماتی هستند که با سایر ارزها برآورده نمی‌شود و باید دید آیا اصلا نیازی به یورو دیجیتال احساس می‌شود یا نه؟

بانک مرکزی اروپا باید تمام فرصت‌ها و خطرات یورو دیجیتال را در نظر بگیرد و گزینه‌های مختلفی را بررسی کند. همچنین لازم است چارچوب تعریف شده بانک مرکزی انعطلاف‌پذیر باشد تا بازیگران خصوصی هم بتوانند از این طریق کسب و کار خود را سروسامان دهند.

اوربیولا گفت: بانک مرکزی اروپا می‌خواهد به چالش‌های بی‌شماری در ارتباط با یورو دیجیتال بپردازد. اگر یورو دیجیتال قصد دارد در بین سایر ارزها دیجیتال قد علم کند باید بتواند کاربری‌های منحصر به فردی داشته باشد.

مدیر اجرایی بانک‌ها در اسپانیا گفت: بانک‌ها در اسپانیا برای ورود یورو دیجیتال آماده هستد و بانک‌های ما در آزمایش‌های مقدماتی مربوط به صدور ارزهای دیجیتال شرکت کردند.

اظهارات اوربیلا بعد از آن بود که بانک مرکزی اروپا اعلام کرد یورو دیجیتال در مبارزه با ارزهای دیجیتال مصنوعی بسیار مهم است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.