کد مطلب: ۶۶۸۸۶۵

تلگرام پریمیوم معرفی شد

تلگرام پریمیوم معرفی شد

تلگرام اعلام کرد: اکنون بیش از ۷۰۰ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. این سرویس پیام‌رسان حالا برای افزایش خدمات خود به کاربران از نسخه پریمیوم خود نیز رونمایی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چندی پیش پاول دورف از راه‌اندازی نسخه پولی برای تلگرام صحبت کرده بود که در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان، تلگرام پریمیوم معرفی شده است.

فارس به نقل از ورج گزارش داد، پس از معرفی تلگرام پریمیوم در اوایل این ماه، این پیام‌رسان بالاخره نسخه پولی خودش را راه‌اندازی کرد. این نسخه به کاربران امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافه را با پرداخت ۴.۹۹ دلار در ماه می‌دهد.

علاوه بر این سرویس، قابلیت‌های جدیدی برای نسخه رایگان معرفی شده و پاول دورف از رسیدن تعداد کاربران فعال ماهانه این پیام‌رسان به ۷۰۰ میلیون نفر خبر داد.

کاربران در نسخه پریمیوم قابلیت‌های بهتری چون امکان آپلود فایل‌های ۴ گیگابایتی،‌ سرعت دانلود فایل بالاتر، تجربه بهتر در چت کردن استیکرهای اختصاصی و .. را تجربه می‌کنند.

البته باید گفت که قابلیت‌های رایگان تلگرام باقی می‌مانند و کاربران عادی می‌توانند دانلود فایل‌های حجیم یا مشاهده استیکرهای اختصاصی نسخه پولی را دریافت کنند.

مشترکین نسخه پریمیوم نیز می‌توانند در ۱۰۰۰ کانال عضو شوند،‌ ۲۰ فولدر با ۲۰۰ چت بسازند، با ۴ حساب مختلف در تلگرام باشند، ۱۰ استیکر موردعلاقه خودشان را ذخیره کنند و امکان پین کردن ۱۰ چت را در صفحه اصلی دارند. علاوه بر این امکان نوشتن بیوگرافی طولانی‌تر به همراه لینک در این نسخه وجود دارد.

تلگرام پریمیوم

از دیگر قابلیت‌های نسخه پولی تلگرام می‌توان به تبدیل صدا به متن، واکنش‌های اختصاصی، تصاویر متحرک پروفایل و حذف تبلیغات اشاره کرد.

کاربران نسخه پریمیوم تلگرام نشان اختصاصی با آیکون ستاره در کنار نام خودشان خواهند داشت و دیگر کاربران می‌توانند این نشان را در لیست چت،‌ هدر و لیست اعضای گروه ببینند.

همچنین کاربران آیکون‌های جدیدی را خواهند داشت که امکان افزودن به هوم اسکرین را دارند. این آیکون‌ها شامل ستاره سرویس پریمیوم، آسمان شب و همچنین آیکون تلگرام با علامت توربو است.

تلگرام پریمیوم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.