کد مطلب: ۴۵۴۰۵۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مدیر عامل اسنپ تغییر کرد

مدیر عامل اسنپ تغییر کرد

ژوبین علاقبند، مدیر عامل اسنپ در توئیتر خود با اسنپ خداحافظی کرد و محمد خلج به عنوان مدیر عامل جدید بزرگترین شرکت تاکسی اینترنتی معرفی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیر عامل اسنپ بزرگترین شرکت تاکسی اینترنتی کشور تغییر کرد.

ژوبین علاقبند، مدیر عامل قبلی اسنپ در توئیتر خود از به این موضوع اشاره کرده است.

وی در توئیتی نوشت: «اسنپ و چالش‌هایش همیشه برایم جذاب بود. از تمام لحظات کاری‌اش لذت بردم و امروز خوشحالم که برنامه‌ها و ماموریتم را در آن به سرانجام رساندم. جدا شدن تصمیم ساده‌ای نیست، ولی برای تجربه چالش‌های مدیریتی جدید باید به تصمیمات سخت تن داد. پایان خرداد آخرین روز کارم در اسنپ است».

پیوست گزارش داده است که محمد خلج قاسم‌آبادی جانشین ژوبین علاقبند و مدیر عامل اسنپ شد.

وی پیش از این مدیر ارشد تحلیلگری توسعه تجاری در ایرانسل، یکی از سهام داران اصلی گروه اسنپ و البته عضو هیات مدیره این شرکت تاکسی اینترنتی هم بوده است.

میلاد منشی‌پور، مدیر عامل تپسی دیگر شرکت تاکسی اینترنتی در واکنش به تغییر مدیر عامل اسنپ در توئیتر خود نوشت: «طی این چند سال رقابت با اسنپ، در بسیاری از موارد برای تثبیت موجودیت تاکسی‌های آنلاین کنار هم ایستادیم. در این سالها، مدت حضور ژوبین علاقبند متمایز بود حرف همدیگر را بهتر می‌شنیدیم و در عین رقابت شدید، مطمئن‌تر کنار هم می‌ایستادیم برای ژوبین علاقبند آرزو موفقیت دارم».

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    با سلام
    بنده بیش از ۱۵ ساله که راننده تاکسی در جزیره کیش هستم. میخاستم به عرض برسونم که ما تاکسیای جزیره یه گروه داریم که نزدیک به ۲۰۰۰ نفر در اون عضو هستیم .
    همه اعضای این گروه هر روز نارضایتی کامل خودشون رو از اسنپ در این گروه مینویسن و بسیار ناراضین .
    قبل از ورود اسنپ به کیش اداره حمل ونقل ، سازمان منطقه آزاد ، دفتر امام جمعه و دیگر مراجع پس از کلی بالا و پایین تصمیم گرفتن با توجه به هزینه های بالای جزیره حداقل کرایه دربستی تاکسی حدودن ۱۵ هزار تومن بشه و همه مردم هم از این تعیین نرخ راضی بودن و جا افتاده بود هر چند این کرایه کفاف هزینه و خرج روزمره رانندگان رو تامین نمیکرد ولی با این حال رانندگان به این تصمیم احترام گذاشته وکرایه مصوب دریافت میکردن . کرایه ها از اوایل امسال از ۱۵ هزار تومن شروع شد و بسته به مسیرهای طولانی با تاکسیمتر دریافت میشد. بنده الان یه سوال از شما مدیران اسنپ دارم آیا شما تمام شرایط جزیره کیش رو بررسی کردین و بعد این کرایه های ۹ تومن ۱۰ تومن رو لحاظ کردین ؟؟ شرایطی از جمله اینکه خودروی تمام تاکسیداران کیش تویوتا کمری یاتویوتا کرولاست و بابت یک جفت لنت یا لاستیک چند میلیون تومن باید بپردازیم ( چیزی حدود ۱۵ تا ۲۰ برابره خودروی ایرانی) و یا اجاره خونه ۷۰-۶۰متری که به ۶ میلیون رسیده ویا بدی آب و هوای جزیره و هزینه های کولر ماشین که الان یه کمپروسر کولر چیزی جدود۲۴میلیونه. اونوقت ۸۰ درصده کرایه ما ۹ تا ۱۰ هزار تومن باشه که اونم ۱۵ درصدش کم بشه؟
    ما در روز چقد باید کار کنیم که روزی ۲۰۰ تومنه اجاره خونه و روزی ۹۰ تومنه بنزین و استهلاک خودرو و تعویض روغن و هزینه خورد و خوراک و چیزای دیگه در بیاد .
    الان اینجا وسیله حمل و نقل عمومی مینی بوس هست که کرایه ش نفری ۳ هزارتومنه و بابت ۴ نفر ۱۲ هزار تومن میگیرن اونوقت ما با تویوتا کمری بریم جلوی هتل ۵ ستاره ای که شبی ۲میلیون هزینه یک شب اتاقاش هست، ۴ نفر مسافر با اسنپ سوار کنیم و بابت هر نفر ۲ هزار تومن دریافت کنیم!!!؟؟؟؟ یعنی از خط واحد هم کمتر؟؟؟
    بیشتر مسافران هتلها وقتی بهشون میگیم کرایه تون میشه ۱۵ هزار تومن میگن نفری ۱۵ هزار تومن و قصد دارن مثلا بابت ۲ نفر ۳۰ تومن بدن ولی وقتی بهشون میگیم نه، همه شما ۱۵ تومن کلی از نرخ پایین تاکسی تعجب میکنن و میگن ما فک کردیم نفری ۱۵ هزار تومن هست!
    حرف بنده که حرف همه ۳ هزار نفر راننده های تاکسی اینه که خواهشمندیم در تعیین کرایه حداقلی ،یک تجدید نظر بفرمایین و لااقل کرایه ها رو از ۱۵ هزار تومن که نرخ مصوب مراجع ذیصلاح هست لحاظ بفرمایین هر چند با ۱۵ تومن هم هزینه های ما در نمیاد ولی مجبوریم روزی ۱۴ تا ۱۵ ساعت کار کنیم تا بتونیم جبران هزینه کنیم .بنده قول میدم اگه کرایه ها از ۱۵ هزار تومن شروع بشه تمامی رانندگان تاکسی با رضایت بیشتر از اسنپ استفاده کرده که بالطبع اسنپ نیز ذینفع خواهد بود.
    با تشکر

  • وحیر

    سلام اقای خلج من چهار سال راننده اسنپ بودم به خاطره که میگن شما سفر تکراری رفتی ولی به خدا من نرفتم ۳۳۶۰۰۰۰پولم که تا ۱۱شب کار کردم ندادن و حسابم دائم مسدود کردن واقعا این درسته….

  • محمد

    سلام راننده وانت سنگینم.۲۴روزه مسدودم،دلیلشم تکمیل ندارد.که در۴روز رفتم حضوری تکمیل کردم ولی همچنان مسدودی.هرذوز هم تماس تلفنی و آنلاین گرفتم ولی جواب به درد بخور نشنیدم.به نظر من به جای این همه ثبت نام با این حجم،به مشکلات مسدودی ها میرسیدین بهتر بود،چون لااقل سابقه کار دارن.من ماشینم به هوای این گرفتم و اسنپ ثبت نام کردم تا تمام وقت با اسنپ کارکنم،ولی ظاهرم اشتباه کردم باید دنبال یه جایی برای کار بگردم که لااقل کارمون روبی ارزش نکنن

  • سلمان

    با سلام خدمت اقای مدیر عامل عزیز بنده سفیر موتوری اسنپ هستم و به شدت گلمندم بابت کرایه هاش اقای عزیز اکثر سفیران بابت کمی کرایه ها اعتراض دارند خواهشمندم یه فکری برای این مسئله بکنید قیمت هر کالایی هر قطعاتی چند برابر شده اما کرایه تغیری نکرده که هیچ نسبت به سایر شرکتها کمتر هم هستش. و یه خواهش دیگه دارم که به نظرات و انتقادات سفیران و رانندگان مجموعه اسنپ ارزش قائل بشین ممنون

  • ناشناس

    سلام من راننده اسنپ هم معلول بهزیستیم وهم جانباز جنگ من هم مانند خیلی از دوستان دیگر به این کار احتیاج دارم مدتهاست که دراسنپ مشغولم از اول کرونا تمام وقت کار کردم حتی زمانی که راننده های تاکسی تو خیابان نبودن حال بعلت لغو سفری که هم تیکت فرستادم وهم تماس تلفنی بامسافر داشتم که جواب ندادند مسافر سررسید و متاسفانه من سفر بعدی را گرفته بودم از ایشان عذرخواهی کردم چیه سفر بعدی رسیدم این خانم بظاهر محترم تلفنی از من شکایت ومن مسدود دایم شدم.
    واقعا یه طرفه قاضی رفتنه . متاسفانه خیلی از مسافران این موضوع را میدانند واز راننده تقاضا بیگاری بیهوده دارند

  • حسینی

    سلام و درود. من ایده ای دارم بنام اسنپ شیپ که خوشحال میشم با مدیرعامل محترم اسنپ در میان بگذارم و اون را اجرا کنیم با هم. ممنون اگر امکان ارتباط باشه. بااحترام
    دکتر حسینی هستم

  • امین جلالی

    سلام تورخدا حسابمو باز کنید مسدود شدم

  • امین جلالی

    ریس محترم شرگت اسنپ توربخدا ما نسل جوان هستیم نسل سوخته بقران زن بچه دارم اسنپ بخاطر چیز نا ارزش مسدود شدم تورخدا طرحی بزارید برا اوننای که مسدود شدن

  • بهنام ضرابی

    با سلام. خدمت رئیس محترم اسنپ اگه ممکنه درصد کارمزد 15درصد بیارین پایین، یکی هم کمی تو کرایه ها تجدید نظر کنید بره بالا، با این اوضاع مملکت صرف نمیکنه

  • ناشناس

    سلام، امیدوارم روزی برسد که جوانان ما در یابند که ماشین برای مسافر کشی اختراع نشده و آینده خود را در کف خیابان‌ها جستجو نکنند و همه با متحد شوند برای یافتن آینده ای بهتر

  • روح الله ببچرانلویی حسن

    اکثرا کارشناسان اسنپ سواد حقوقی ندارند در مرکز پشتیبانی نه تنها مشگل بین کارفرما و کاربر حل نمی کند بلکه این پاس میده به اون اون پاس میده به یکی دیکه پاس کارها خوبی هستند ۲۲هزار تومان در صفحه کاربری من قید شد وجه نقد دریافت نکنید پوریای من افزایش نداشت ۲۸بار زنگ زدم فایده ای ندداره