مدیرکل تنظیم بازار و ذخایر راهبردی گفت: دولت به این جمعبندی رسید که ارز 4200 تومانی واردات برخی از کالاهای از جمله حبوبات را حذف کند و این حذف منجر به افزایش قیمت حبوبات در بازار داخل نخواهد شد.
رئیس اتاق اصناف تهران میگوید: در حال حاضر به دلیل کمبود و افزایش قیمت نخود، صادرات حبوبات ممنوع شد تا با این رویه، بتوان به مدیریت بازار داخل کمک کرد.