کد مطلب: ۵۱۴۰۹۴

یک تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با تجارت‌نیوز توضیح می‌دهد:

کدام بازارها برای سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۰ مناسب‌ترند؟

حجم ویدیو: ۲۷.۳۰M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۸:۲۵ دانلود ویدیو

با افت شدید شاخص بورس در ماه‌های گذشته بسیاری از سهامدارانی که در اواسط تابستان وارد این بازار شده‌اند بخشی از سرمایه خود را از دست داده‌اند و رشد اخیر بازار سهام نیز هنوز نتوانسته اعتماد از دست رفته آنها را برگرداند. از سوی دیگر پس از انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا

با افت شدید شاخص بورس در ماه‌های گذشته بسیاری از سهامدارانی که در اواسط تابستان وارد این بازار شده‌اند بخشی از سرمایه خود را از دست داده‌اند و رشد اخیر بازار سهام نیز هنوز نتوانسته اعتماد از دست رفته آنها را برگرداند. از سوی دیگر پس از انتخاب جو بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا نیز دلار تقریبا روندی نزولی داشته و از کانال ۳۰ هزار تومان فاصله گرفته است. همین نوسانات موجب شده تا بسیاری از سرمایه‌گذاران خرد به دنبال بازاری برای سرمایه‌گذاری باشند تا از تورم عقب نیافتاده و قدرت خرید خود را حفظ کنند.

اما با توجه به انتخابات ریاست‌جمهوری در سال آینده، کدام بازار می‌تواند بیشترین سودآوری را برای انها داشته باشد؟ علی عصاری کارشناس بازارهای مالی در گفتگوی زنده اینستاگرامی با تجارت‌نیوز در خصوص آینده بازارهای مالی توضیحاتی را ارائه می‌دهد که بخشی از صحبت‌های او را در این ویدئوی تجارت‌نیوز می‌توانید مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.