کد مطلب: ۵۰۱۲۸۰

عملکرد هفتگی بورس ۴ دی ۹۹:

بازدهی ۳ برابری نمادهای کوچک نسبت به شاخص‌سازهای بورس

حجم ویدیو: ۱۵.۱۹M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۲ دانلود ویدیو

در هفته‌ای که گذشت، بورس تهران عملکرد جالبی از خود نشان داد. از یکسو نمادهای شاخص‌ساز و بنیادی عملکرد چندان مناسبی نداشتند و اکثر نمادهای بزرگ با افت قیمت در این هفته مواجه شدند. از سوی دیگر نمادهای کوچک‌تر و گروه‌هایی چون گروه دارویی و مواد غذایی روند معاملات خوبی را پشت سر گذاشتند و

در هفته‌ای که گذشت، بورس تهران عملکرد جالبی از خود نشان داد. از یکسو نمادهای شاخص‌ساز و بنیادی عملکرد چندان مناسبی نداشتند و اکثر نمادهای بزرگ با افت قیمت در این هفته مواجه شدند. از سوی دیگر نمادهای کوچک‌تر و گروه‌هایی چون گروه دارویی و مواد غذایی روند معاملات خوبی را پشت سر گذاشتند و بسیاری از نمادهای آنها تمام هفته را سبزپوش بودند. این روند باعث شد تا شاخص کل بورس در این هفته کمتر از 2.5 درصد رشد داشته باشد ولی شاخص کل هم‌وزن بتواند بیش از 7 درصد افزایش یابد.

در معاملات این هفته ارزش کل معاملات نیز نسبت به هفته قبل کاهشی 12 درصدی داشت تا برای دومین هفته متوالی میانگین معاملات روزانه در بورس کمتر از 12 هزار میلیارد تومان باشد. با این حال میانگین ارزش معاملات روزان فرابورس در این هفته حدود 8 هزار میلیارد تومان بود.

مهمترین آمار و ارقام این هفته بورس را در این ویدئوی تجارت‌نیوز مشاهده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.