موضوعات داغ: # جنگ # جام جهانی # اسرائیل # لبنان # توافق ایران و آمریکا # فوتبال # تنگه هرمز # ترامپ

چرا طلا رکوردار بازارها شد؟

در حالی که در تابستان امسال بورس توانسته رشد 25 درصدی را به ثبت برساند و دلار نیز 43 درصد گران شده، اما سکه و طلا به ترتیب با 65 و 57 درصد رشد در سه ماهه دوم رکورددار بازارها بودند. مریم شکرانی، دبیر تحریریه تجارت‌نیوز در این ویدئو از دلایل رکوردزنی طلا می‌گوید.  

در حالی که در تابستان امسال بورس توانسته رشد 25 درصدی را به ثبت برساند و دلار نیز 43 درصد گران شده، اما سکه و طلا به ترتیب با 65 و 57 درصد رشد در سه ماهه دوم رکورددار بازارها بودند. مریم شکرانی، دبیر تحریریه تجارت‌نیوز در این ویدئو از دلایل رکوردزنی طلا می‌گوید.

 

نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار پربازدیدترین اخبار

عضویت در کانال بله

برای دریافت آخرین اخبار عضو کانال تجارت نیوز بله شود

عضویت