کد مطلب: ۳۵۶۷۱۳

فعالان بخش خصوصی در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ دادند :

قیمت دلار در سال ۹۸ چه می‌شود؟ (ویدئو)

حجم ویدیو: ۱۱.۹۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۴۲ دانلود ویدیو

قیمت دلار در بهمن ماه امسال تا هفته پایانی این ماه روند با ثباتی را طی کرد. اما در هفته پایانی دچار نوسان شد و از 11 هزار و 800 تومان به 13 هزار تومان رسید. این روند افزایشی به اسفند ماه هم نفوذ کرد تا این که چهارم اسفند ماه FATF اعلام کرد تعلیق

قیمت دلار در بهمن ماه امسال تا هفته پایانی این ماه روند با ثباتی را طی کرد. اما در هفته پایانی دچار نوسان شد و از 11 هزار و 800 تومان به 13 هزار تومان رسید.

این روند افزایشی به اسفند ماه هم نفوذ کرد تا این که چهارم اسفند ماه FATF اعلام کرد تعلیق ایران را تا پایان خرداد ماه سال 98 تمدید کرده است.

با انتشار این خبر این انتظار برای بازار ارز می‌رفت که تب افزایشی قیمت دلار فروکش کند. اما دقیقا روز بعد از انتشار خبر یعنی پنجم اسفند ماه دلار با 400 تومان افزایش نسبت به روز قبل به مرز 14 هزار تومان نزدیک شد. این بیشترین نرخ برای دلار در چند روز ابتدایی اسفند ماه بود.

با این تفاسیر قیمت دلار در سال 98 چه می‌شود؟ فعالان بخش خصوصی در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ دادند. غلامحسین شافعی، رئیس اتاق بازرگانی ایران به همراه رضی میری و محمد امیرزاده، دو عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران در ویدئوی تجارت‌نیوز، برآورد خود از وضعیت ارز در سال بعد را تشریح می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.