حجم ویدیو: ۶۹.۶۱M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۲۱:۰۰ دانلود ویدیو

علیرضا کریمیان، کارشناس بازارها در کافه بورس

با رانت نمی‌توان معامله‌گر موفقی بود / با دانشگاه رفتن کسی پولدار نمی‌شود

دوست خیالی به اسم مصطفی داشت و می‌خواست ثروتمند شود. تحصیلات آکادمی ندارد و علاقه‌ای به دانشگاه نداشت. می‌گوید فکر می‌کنم با دانشگاه رفتن کسی پولدار نمی‌شود. علیرضا کریمیان، معامله‌گر حرفه‌ای بورس و تحلیگر بازارهای مالی با حضور در برنامه کافه بورس، خاطرات تلخ و شیرین خود را روایت می‌کند. تجربه خالی شدن حساب بانکی

دوست خیالی به اسم مصطفی داشت و می‌خواست ثروتمند شود. تحصیلات آکادمی ندارد و علاقه‌ای به دانشگاه نداشت. می‌گوید فکر می‌کنم با دانشگاه رفتن کسی پولدار نمی‌شود.

علیرضا کریمیان ، معامله‌گر حرفه‌ای بورس و تحلیگر بازارهای مالی با حضور در برنامه کافه بورس، خاطرات تلخ و شیرین خود را روایت می‌کند. تجربه خالی شدن حساب بانکی و مسافرکشی را هم دارد اما اکنون می‌گوید هیچ حسرتی ندارد.

با رانت می‌توان در بورس موفق بود؟ علیرضا کریمیان به یک زبان خیلی خودمانی و با خنده می‌گوید: «بابای من کلی از مدیران اقتصادی را می‌شناسد هرزمان که به من گفته چیزی بخر کلی ضرر کردم.» او عامل موفقیت‌هایش را تحلیل تکنیکال می‌داند و وقتی از تلخ‌ترین خاطره‌اش صحبت می‌کند، می‌گوید: «اگر با ضرر تو بورس شروع کنی موفق‌تر خواهی بود. موفقیت‌ در ابتدای معاملات آدم را فریب می‌دهد.»

تجارت‌نیوز از ابتدای اسفند ماه سال ۹۹ انتشار مصاحبه‌های برنامه «کافه بورس» با اجرای ابراهیم علیزاده را آغاز کرده که جزئیات فصل اول این برنامه را در گزارش «کافه بورس» می‌توانید مشاهده کنید.

در فصل دوم این برنامه نیز مریم محبی، مهدی سماواتی، مهشید داداش‌زاده و پیمان مولوی به کافه بورس آمدند و از تجربیات خود سخن گفتند. این فصل هم در ایام نوروز پخش شد که جزئیات کامل آن را در « کافه بورس نوروز ۱۴۰۰ » می‌توانید مشاهده کنید.

فصل سوم کافه بورس نیز از روز جمعه، ششم فروردین ماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده که قسمت اول آن مصاحبه با علیرضا کریمیان است. قسمت دوم این فصل مصاحبه با مهدی سوری است که جمعه ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ منتشر خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.