کد مطلب: ۶۲۳۲۸۱

پیش‌بینی بورس و طلا و دلار / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۱۲ بهمن

حجم ویدیو: ۱۶.۷۷M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

در بازار امروز قیمت دلار روند نزولی داشت اما قیمت طلا و سکه افزایش یافتند. بورس به روند صعودی خود ادامه داد. در بازار رمزارزها روند قیمت‌ها صعودی شد. به گزارش تجارت‌نیوز، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵/۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود. بخشی از بیت‌کوین‌های غیرفعال

در بازار امروز قیمت دلار روند نزولی داشت اما قیمت طلا و سکه افزایش یافتند. بورس به روند صعودی خود ادامه داد. در بازار رمزارزها روند قیمت‌ها صعودی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار رمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۵/۵ درصد رشد کرده و بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلار معامله می‌شود.

بخشی از بیت‌کوین‌های غیرفعال که در هک صرافی bitfinex به سرقت رفته بود روز سه‌شنبه از کیف پول هکر به یک کیف پول دیگر منتقل شد.

هکرهای این صرافی حدود ۱۲۰ هزار بیت‌کوین در اختیار داشتند اما هنوز معلوم نیست این بیت‌کوین‌ها کجا قرار دارند. در چند روز گذشته حدود ۲ میلیارد دلار از این بیت‌کوین‌ها به حسابی کاملا ناشناس منتقل شده است.

چند سال است که برخی از تیم‌های تجزیه و تحلیل این بیت‌کوین‌ها را زیرنظر دارند اما اصلا معلوم نیست که این بیت‌کوین‌ها بین چه کسانی منتقل می‌شود.

همچنین داده‌های sentiment نشان می‌دهد که در هفته گذشته ۱/۵۶ میلیارد دلار بیت‌کوین برای نگهداری از صرافی‌های به کیف پول‌های شخصی منتقل شده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته یکی از بزرگ‌ترین نهنگ‌های اتریوم حدود ۵۰ میلیارد توکن شیبا اینو خریداری کرده است.

بورس

امروز شاخص کل بورس رشد ۶ هزار و ۶۸۱ واحدی معادل ۰٫۵ درصدی داشت و در نهایت به محدوده یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید.

از روز چهارشنبه هفته گذشته تا امروز شاخص کل بازار سرمایه روند صعودی دارد.

به گفته کارشناسان بازار سهام علت این صعود، حمایت رئیس جمهور و ابلاغ مصوبه پنج بندی بازار سرمایه است.

اغلب کارشناسان انتظار دارند که بورس تا پایان هفته صعودی باقی بماند.

قیمت سکه ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه در بالاترین قیمت با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان اعلام شد. ظهر امروز ۱۲ بهمن‌ماه در بالاترین قیمت با روندی افزایشی ۱۲ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت اونس جهانی طلا امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰در بالاترین قیمت با کمی کاهش ۱۸۰۴ دلار و در پایین‌ترین قیمت ۱۷۹۶ دلار ثبت شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار نیز در بالاترین قیمت با روندی افزایشی یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان و در پایین‌ترین قیمت یک میلیون و ۱۶۵ هزار تومان ثبت شد.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز سه‌شنبه ۱۲ بهمن با ۵۴ تومان افزایش، ۲۷,۷۴۱ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۷,۷۶۰ تومان بیشترین قیمت و ۲۷,۷۲۵ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت دلار در بازار آزاد نیز ۲۷۹۰۰ تومان تعیین شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.