حجم ویدیو: ۱۶.۸۲M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۱:۰۰ دانلود ویدیو

پیش‌بینی بازار بیت‌کوین و بورس / ۶۰ ثانیه با بازارهای مالی امروز ۱۱ بهمن

به گزارش تجارت‌نیوز، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۱۰ هزار واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز در ادامه روند مثبت چند روز گذشته ۰٫۹ درصد رشد داشت. در روز رشد اکثر سهم‌های بازار سرمایه نمادهای وبملت، فولاد و کگل تاثیر مثبت بیشتری را در

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۱۰ هزار واحد مثبت در کانال یک میلیون و ۲۹۴ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم‌وزن نیز در ادامه روند مثبت چند روز گذشته ۰٫۹ درصد رشد داشت.

در روز رشد اکثر سهم‌های بازار سرمایه نمادهای وبملت، فولاد و کگل تاثیر مثبت بیشتری را در شاخص کل ثبت کردند. ارزش کل معاملات بورس نیز امروز بیش از ۴۵۰۰ میلیارد تومان بود که رشد قابل توجهی نسبت به هفته گذشته و حتی دیروز داشت.

محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سهام گفت: امروز معاملات با عرضه‌های زیادی شروع شد اما تقریبا تقاضا در نمادهای مختلف وجود داشت. در نیمه دوم بازار و با صف خرید شدن نمادهای خودرویی حمایت‌ها تقویت شد.

وی ادامه داد: این روند تا پایان بازار حفظ شد و صف خرید در بسیاری از سهم‌ها باقی ماند. فردا بازار در شروع مثبت خواهد بود اما بعد از چهار روز کاری مثبت فردا عرضه‌ها بیشتر می‌شود. باید دید آیا اعتماد سوخته سهامداران جلب شده یا نه. فردا بازار منفی نمی‌شود اما شدت مثبت‌ها کاهش پیدا می‌کند.

خبری‌زاد عنوان کرد: بعد از عرضه میانه بازار فردا باید دید باز هم تقاضا هست یا نه. اگر باشد بازار روند مثبت گرفته و اگر نباشد هم مشکلی نیست. بازار استراحت کوچکی خواهد کرد و به روند مثبت ادامه می‌دهد.

پیمان حدادی، کارشناس بازار سهام، در این خصوص گفت: با توجه به افزایش حجم معاملات در دو روز اخیر به نظر می‌رسد بازار سهام فردا با لیدری دو گروه خودرو و بانک مثبت خواهد بود. بازگشت دو نماد بانک تجارت و ملت که با صف خرید خوبی همراه بودند این نوید را می‌دهد که فردا این گروه با افزایش تقاضا همراه باشد.

وی ادامه داد: از طرفی واگذاری بلوک ایران‌خودرو و سایپا باعث افزایش تقاضا در گروه خودرویی شد. در بازار امروز نقدینگی از سمت پتروپالایشی‌ها به سمت خودرویی و بانکی رفت. این چرخش نقدینگی برای بازار خوب است چرا که گروه‌های مختلف را تحت تاثر قرار خواهد داد.

رمزارزها

وزارت خزانه‌داری آمریکا قصد دارد احراز هویت برخی از کیف‌پول‌های دیجیتال را اجباری کند.

این اقدام وزارت خزانه‌داری در جهت نظارت بیشتر به بازار و محاسبه مالیات این کیف‌پول‌ها صورت می‌گیرد و فاند بسیار بدی برای بازار محسوب می‌شود.

تیم‌ کوک، مدیرعامل اپل در یک مصاحبه گفته است: متاورس پتانسیل زیادی دارد. بانک‌هایی مانند گلدمن‌ساکس و مورگان استنلی فرصتی هشت هزار میلیارد دلاری در صنعت شناسایی کردند.

براساس یافته‌های یک نظرسنجی در آمریکا انتظار می‌رود تعداد مشاوران سرمایه‌گذاری در حوزه کریپتوکارنسی در سال ۲۰۲۲ حدود ۵۰ درصد رشد کند.

پیش‌بینی‌های و سیگنال‌های مختلف از بیت‌کوین

شبکه CNBC در گزارشی ادعا کرده که زمستان بازار رمزارزها رسیده و احتمال دارد بیت‌کوین محدوده ۳۰ هزار دلار را از دست بدهد.

جی‌پی‌مورگان هم پیش‌بینی قبلی خود از قیمت بیت‌کوین را پس گرفت و نوشت: «پیش‌بینی قبلی ما بر اساس نوسان طلا به بیت‌کوین و بازار صعودی تنظیم شده بود و حالا به نظر می‌رسد این پیش‌بینی غیرمنطقی باشد. به نظر تحلیلگران ما قیمت تعادلی بیت‌کوین حدود یک چهارم ۱۵۰ هزار دلار یعنی ۳۸ هزار دلار است.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.