حجم ویدیو: ۲۲.۵۴M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۷:۳۰ دانلود ویدیو

دستورات اقتصادی حسن روحانی چقدر به نتیجه رسیده است؟ (پادکست)

حسن روحانی در ۳۵ روز اخیر یعنی از ۱۹ اردیبهشت ماه تا ۲۳ خرداد ماه بیش از پنج دستور اقتصادی داده است. او ابتدا در ۱۹ اردیبهشت ماه گفت سریعا برای کنترل قیمت خودرو اقدام شود. سپس در ۳۰ اردیبهشت ماه گفت قیمت ارز باید کنترل شود. پس از آن، در دوم خرداد ماه به

حسن روحانی در ۳۵ روز اخیر یعنی از ۱۹ اردیبهشت ماه تا ۲۳ خرداد ماه بیش از پنج دستور اقتصادی داده است. او ابتدا در ۱۹ اردیبهشت ماه گفت سریعا برای کنترل قیمت خودرو اقدام شود. سپس در ۳۰ اردیبهشت ماه گفت قیمت ارز باید کنترل شود.

پس از آن، در دوم خرداد ماه به وزیر اقتصاد گفت که بورس به یک تعادل اطمینان بخش برسد. ۲۱ خرداد ماه اعلام کرد که دستور داده قیمت مسکن مهار شود.

آخرین دستور او تا امروز هم این بود که در گفتگوی تلفنی با سرپرست وزیر صمت گفت که جلوی افزایش قیمت لوازم خانگی گرفته شود. این دستورات رئیس جمهور که تقریبا هر هفت روز یک دستور صادر کرده، چه نتایجی برای اقتصاد به همراه داشته است؟ آیا دستورات او به بهبود وضعیت بازارها ختم شده است؟

ابراهیم علیزاده، سردبیر تجارت‌نیوز در این پادکست به این سوال پاسخ می‌دهد که دستورات رئیس جمهور درباره بازارها چقدر نتیجه‌بخش بوده است؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.