حجم ویدیو: ۴۲.۷۵M مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۴:۲۵ دانلود ویدیو

فروش محصولات صادراتی برگشت خورده در تهران!

میوه‌هایی که گاهی با یک سوم قیمت در بازار و کنار خیابان حراج شده است. تا قبل از این ماجرا، قیمت هر کیلو فلفل دلمه‌ای در بازار حدود ۲۵ هزار تومان بود. اما یاوری گفت قیمت فلفل دلمه‌ای به ۵ تا ۷ هزار تومان رسیده است.<br /> پیش از این هم برگشت خوردن سیب‌زمینی‌های صادراتی به ایران خبرساز شده بود. رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد به تجارت‌نیوز گفت: وقتی میوه یا صیفی‌جات از لب مرز به کشور مقصد برگشت می‌خورد معمولا این محصولات کشاورزی در داخل کشور مصرف می‌شوند.

فلفل دلمه‌ای‌های صادراتی ایران از روسیه برگشت خورد. این خبر را همه می‌دانند. اما کسی نمی‌داند سرنوشت میوه‌های صادراتی برگشت خورده چه شد؟ این میوه‌ها در میادین میوه‌فروشی با قیمت ارزان به مردم فروخته شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، این خبری است که اکبر یاوری، عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران هم آن را تایید می‌کند و می‌گوید این میوه‌های برگشت خورده در بازار داخل فروش رفته. آن هم با قیمت کمتر.

این مساله را علیرضا جعفری، یکی از بارفروشان تره بار مرکزی تهران هم تایید می‌کند. او به تجارت‌نیوز می‌گوید اگر دقت کنید در چند هفته گذشته دستفروشان و میوه‌فروشان زیادی فلفل دلمه‌ای قرمز حراج کرده‌اند و هر جا که نگاه کنید وانتی‌ها در حال فروش فلفل دلمه‌ای هستند.

به گفته او این، بخشی از فلفل دلمه‌ای‌های برگشت خورده از روسیه است.

میوه‌هایی که گاهی با یک سوم قیمت در بازار و کنار خیابان حراج شده است. تا قبل از این ماجرا، قیمت هر کیلو فلفل دلمه‌ای در بازار حدود ۲۵ هزار تومان بود. اما یاوری گفت قیمت فلفل دلمه‌ای به ۵ تا ۷ هزار تومان رسیده است.

پیش از این هم برگشت خوردن سیب‌زمینی‌های صادراتی به ایران خبرساز شده بود. رئیس اتحادیه بارفروشان مشهد به تجارت‌نیوز گفت: وقتی میوه یا صیفی‌جات از لب مرز به کشور مقصد برگشت می‌خورد معمولا این محصولات کشاورزی در داخل کشور مصرف می‌شوند.

به عبارتی می‌توان گفت میوه‌هایی که بازار کشور مقصد آنها را نپذیرفته به مبدا اولیه برگشته و حالا در بازار با قیمت کمتری به سر سفره مردم رفته است.

اگرچه اکبر یاوری، عضو هیات مدیره اتحادیه بارفروشان تهران می‌گوید مردم میوه‌های برگشت خورده را مصرف کرده‌اند و هیچ مشکلی هم پیش نیامده است. این در حالی است که وزارت جهاد کشاورزی هم وجود سم را در این محصولات تایید کرده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.